| کد خبر: 162050 |

◄ رجا تقدیرنامه دو ستاره از جایزه ملی تعالی سازمانی دریافت کرد

در پانزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی، شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا برای دومین سال پی‌در‌پی تندیس و لوح تقدیر 2 ستاره دریافت کرد.

تین نیوز

در پانزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی، شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا برای دومین سال پی‌در‌پی تندیس و لوح تقدیر 2 ستاره دریافت کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی رجا، با اعلام این خبر افزود: در این مراسم که با حضور مسئولان کشوری، مدیران ارشد سازمان‌ها و متخصصان، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزارشده بود، در بخش خدمات از شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا برای دومین سال پی‌در‌پی با اهدا تندیس و لوح تقدیر 2 ستاره، قدردانی شد.

شرکت رجا از خردادماه سال جاری با شرکت در فرآیند خود اظهاری، خود را از منظر راهبردی، کارکنان، استراتژی، فرآیندها، محصولات و خدمات و ... مورد ارزیابی قرارداد و درنهایت در بهمن‌ماه سال جاری با ارزیابی ارزیابان جایزه ملی تعالی سازمان و داوری‌های انجام‌شده، حائز این رتبه شد.

با توجه به بخش‌بندی‌های جایزه ملی تعالی سازمانی، در حوزه ساخت و تولید 38 درصد، در حوزه خدمات 58 درصد و در حوزه‌های آموزش و سلامت و بخش عمومی درمجموع چهار درصد در فرآیند جایزه ملی حاضر بودند.

امسال نیز 16 سازمان در سطح تندیس، 35 سازمان در سطح تقدیرنامه برای تعالی، 18 سازمان برای گواهی تعهد به تعالی از میان شرکت بزرگ و معتبر کشور متقاضی جایزه ملی تعالی سازمانی بودند که ۱۱ سازمان و شرکت موفق به دریافت تندیس، ۲۵ شرکت موفق به دریافت تقدیرنامه و ۱۱ شرکت موفق به دریافت گواهی‌نامه تعهد به تعالی سازمانی شدند.

جایزه ملی تعالی سازمانی از سال 1382 در چارچوب برنامه‌های توسعه کشور و باهدف ارتقای بهره‌وری و توسعه نظام‌های مدیریت در شرکت‌ها و سازمان‌های کشورمان، معرفی شد.

دستیابی به رشد اقتصادی از طریق توسعه قابلیت‌های سازمانی و ارتقای سطح بهره‌وری، از مهم‌ترین اهداف اقتصادی کشور به شمار می‌آید و سازمان مدیریت صنعتی با اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی به دنبال کمک به توسعه فضای رقابتی و مسابقه‌ای سالم برای اثبات قابلیت و شایستگی سازمان‌های ایرانی از طریق ارزیابی و معرفی سازمان‌هایی است که در تحقق اهداف مهم توسعه اقتصادی اجتماعی در کشور می‌کوشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.