| کد خبر: 159168 |

قدردانی از برترین دفاتر فروش سال 95

شرکت حمل و نقل ریلی رجا در راستای افزایش تعامل و مطابق با رویکرد همه ساله، طی مراسمی از برترین‌های فروش بلیت قطار در سال 1395 قدردانی کرد.

تین نیوز

شرکت حمل و نقل ریلی رجا در راستای افزایش تعامل و مطابق با رویکرد همه ساله، طی مراسمی از برترین‌های فروش بلیت قطار در سال 1395 قدردانی کرد.

روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت رجا با اعلام این خبر افزود: در این مراسم از مدیران و اپراتورهای فروش 21 دفتر نمایندگی عرضه بلیت قطارهای رجا برای فعالیت مطلوب در فروش بلیت قطارهای این شرکت قدردانی شد.

  از الگوهای شناسایی دفاتر فروش برتر می‌توان به تعداد و میزان فروش، تکریم ارباب رجوع، اطلاع‌رسانی صحیح و سریع به مشتریان، تلاش در بازاریابی مطلوب برای صنعت گردشگری ریلی در سفر با قطارهای رجا و اجرای مطلوب فرآیندهای مالی اشاره کرد.

  در این آیین از آژانس‌های راهبانان از شهرستان میانه، آتیه گشت سبز، سیر و سحر افق و پرشین گلف از تهران، آریا سیاحت توس، سبحان سیر و انوار راه توس از مشهد، فردیس سیر و یاران دیار دوست از کرج، قریشی زاده از قم، آذرخش آسمان پارس از اصفهان، سعادت سیر از یزد، بالا پرواز از بندرعباس، فاروس تور از زنجان، گردشگران بناب، پیک خورشید از اهواز، سپه گشت از قزوین، شمال پرواز بابل، آسمان سمنگان از سیرجان، حجت از دامغان و اسپوتا از ارومیه،  به عنوان دفاتر برتر و از اپراتورهای فروش بلیت قطار این آژانس‌ها نیز قدردانی شد.

  گفتنی است، قدردانی از برترین مراکز فروش بلیت قطارهای رجا، به صورت مستمر و تا پایان سال جاری تداوم خواهد داشت.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.