| کد خبر: 159085 |

◄ مدیرعامل «هگتا»: رجا و هما در بورس عرضه می‌شوند

مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی گفت: گردشگری تأمین اجتماعی «هگتا» مدیریت و اداره سهام شرکت‌هایی مانند هتل‌های هما، قطارهای رجا را در سازمان تأمین اجتماعی بر عهده دارد.

تین نیوز

مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی گفت: گردشگری تأمین اجتماعی «هگتا» مدیریت و اداره سهام شرکت‌هایی مانند هتل‌های هما، قطارهای رجا را در سازمان تأمین اجتماعی بر عهده دارد.

به گزارش تین‌نیوز، غلام‌حیدر ابراهیمبای‌سلامی گفت: هگتا به‌ دلیل امکانات مناسب اقامتی که هتل‌های هما به عنوان معتبرترین و قدیمی‌ترین برند کشور و حمل‌ونقل ریلی رجا با داشتن سهم  بیش از 60 درصدی حمل‌ونقل ریلی، فراهم می‌کند به عنوان بزرگ‌ترین هلدینگ گردشگری کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: اولین اقدام پس از تشکیل هلدینگ گردشگری، احصاء دارایی‌ها و احیای آنها بوده است .

 سلامی افزود: بازسازی هتل‌ها و مراکز اقامتی در راستای احصاء دارایی‌ها و احیای آنها در اولویت  قرار گرفت و هتل‌ همای مشهد که 15 سال بلااستفاده بود نوسازی شد.

مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی گفت: دیگر استراتژی هگتا توسعه حمل‌ونقل ریلی بوده است.

به گزارش فارس وی افزود: در طول 10 سال گذشته حتی یک واگن نیز به ناوگان ریلی رجا اضافه نشده است و شرکت رجا نیز با اعتصاب و مشکلات زیادی مواجه شده بود.

مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی اضافه کرد: سه شرکت تأمین‌کننده واگن از شرکت رجا طلبکار بودند و شرایط سختی را داشتیم.

سلامی بیان داشت: عمر بعضی از واگن‌های شرکت رجا به 32 سال نیز می‌رسد.

طلب 300 میلیارد تومانی شرکت رجا از دولت

وی ادامه داد: شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا 300 میلیارد تومان از دولت طلب دارد و پرداخت این طلب می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات این شرکت را رفع کند.

مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی اظهار داشت: درنهایت توانستیم شرکت‌های شاکی از رجا را در ساخت واگن مشارکت دهیم و 180 واگن پس از 10 سال وارد ناوگان شرکت رجا می‌شود.

مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی خبر داد: در آینده نزدیک، شرکت رجا و شرکت هما وارد بورس خواهند شد‌. شفاف‌سازی شرکت‌ها بسیار مهم است و در این خصوص  اقداماتی صورت گرفته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.