| کد خبر: 159053 |

کمپین ارسال عکس و فیلم رجا کار خود را اغاز کرد

شرکت حمل و نقل ریلی رجا مرحله دوم طرح کمپین «بگردون تا بگردی» را برای مسافران خود جهت ارسال فیلم و عکس از سفر با قطارهای رجا آغاز کرد.

تین نیوز

طبق تحقیقات موجود، امروزه بیشترین رقم هزینه‌کرد شرکت‌های حمل‌ونقلی ریلی در بخش مسافری به ارائه خدمات تعلق دارد. دلیل این امر هم استقبال مسافران از امکانات جدید و درآمدهای بالایی است که از این طریق به شرکت‌های خدمات مسافری تزریق می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز، چندی است که توجه به سلیقه مشتری، در ایران هم به عنوان یکی از فاکتورهای مهم در استقبال از حمل‌ونقل ریلی توسط مردم قلمداد می‌شود. بر همین اساس

شرکت حمل و نقل ریلی رجا مرحله دوم طرح کمپین «بگردون تا بگردی» را برای مسافران خود جهت ارسال فیلم و عکس از سفر با قطارهای رجا آغاز کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: متقاضیان حضور در مرحله دوم کمپین «بگردون تا بگردی» با ارسال عکس یا فیلم حداکثر ۴۵ ثانیه‌ای با موضوع سفر با قطار امکان حضور در این طرح را دارند.

بر این اساس، متقاضیان باید فیلم‌ها و تصاویر خود را از طریق دایرکت اینستاگرام رجا به نشانی rajarail@ یا نشانی ایمیل marketing@raja.ir ارسال کنند و البته در صورت رفع فیلتر کانال تلگرام، ارسال از طریق این شبکه و به نشانی rajaonline@ نیز فراهم خواهد شد.

روابط عمومی رجا اعلام کرد: با ارسال تصاویر و فیلم ها همچنین درج آنها در اینستاگرام رجا، با رأی کاربران برترین ها انتخاب شده و به ۵ نفر اول با یک همراه جایزه ویژه بسته کامل سفر رفت و برگشت به مشهد مقدس شامل بلیت قطار به همراه هتل فول برد با ترانسفر تعلق می گیرد.

گفتنی است مهلت ارسال عکس و فیلم از سوی متقاضیان حضور در مرحله دوم کمپین «بگردون تا بگردی» از هم اکنون آغاز شده و تا ۲۴ اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت. 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.