| کد خبر: 13033 |

◄ معاون اداری و پشتیبانی رجا معرفی شد

تین نیوز | طی حكمی از سوی مدیرعامل شركت رجا، دكتر مرتضی مولادوست به سمت معاون اداری و پشتیانی منصوب و از زحمات محمد قلی‌زاده در طول دوران تصدی قدردانی شد.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت رجا، مدیرعامل شركت در مراسم تودیع و معارفه معاون اداری و پشتیبانی، با اشاره به تمایل محمد قلی‌زاده برای ادامه خدمت در مجموعه‌ ای دیگر افزود: حسن خلق و آرامش، پی‌گیری و صداقت از خصوصیات بارز وی بوده و در این دوران رجا از سیستم دولتی به خصوصی حركت كرد.
 
سید حسن موسوی‌نژاد با ابراز امیدواری از این كه در دوران حضور دكتر مولا‌دوست مجموعه معاونت اداری و پشتیبانی یك گام دیگر به جلو حركت كند گفت: حركت به سمت كاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد جزو اهداف شركت می‌باشد.
 
وی  با ابراز امیدواری از اینکه رجا بتواند تغییرات خود را از پشتیبانی آغاز كند، اظهار داشت: مجموعه اداری و پشتیبانی باید در خصوص مسایل مختلف شركت راهكارهای لازم را در اختیار سیستم بگذارد.
 
مدیرعامل شركت با تأكید بر رعایت مقررات و اجرایی شدن دستورالعمل‌ها افزود: مدیران شركت در تصمیم‌گیری‌ها باید دغدغه مقررات داشته باشند.
 
معاون اداری و پشتیبانی جدید رجا نیز در مراسم معارفه خود گفت: با سر و سامان دادن بحث‌های مغایرتی، ساختاری و سیستمی، باید رجا را به شرایط آرمانی برگردانیم.
 
مولادوست با اشاره به این كه رجا اولین شركت در سیستم راه‌آهن بود كه به سازمان حسابرسی صورت‌های مالی بدون ایراد و اشكال ارائه كرده خاطرنشان كرد: بر اساس همان رسالت باید به دنبال ایجاد فلسفه وجودی شركتی غیردولتی در رجا باشیم.
 
وی ابراز امیدواری كرد با درایت هیئت مدیره و همكاران رجاء دوباره این شركت برای مجموعه صاحبان سهام و نهاد متبوع خود عملكردی مطلوب داشته باشد.
 
محمد قلی‌زاده در مراسم تودیع خود، ضمن آرزوی توفیق برای معاون اداری و پشتیبانی جدید شركت رجا گفت: توفیق یار بود تا مدتی در مجموعه رجا بوده و دوستان جدیدی پیدا كنم و در اینجا لازم است از زحمات مدیران، معاونان و همكاران زیرمجموعه معاونت اداری و پشتیبانی همچنین سایر واحدها برای همكاری‌هایی كه داشتند، قدردانی كنم.
 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 0 1

    ba salam va arezoye tofigh baraye shoma jenab aghaye mola dost jaye shoma dar rah ahan besiyar khali ast hamishe be yadetan hastim va baraye shoma sarbolandi va tofigh roz afzon az izad manan khahanim

  • راه آهنی بیدار 0 0

    چی شد جرات نداشتین نظر درج کنید

  • سوزنبان ستادی 1 0

    چه گلی به سر راه آهن زد ایشون که حالا رجا رو بتونه آباد کنه؟ مدیریت پنهان از تئوری های ایشون هست در مدتی که تو راه آهن بودن کلا مشغول برنامه ریزی برای تحصیل و تحصیل کردن خودشون بودن.

  • راه آهنی قدیمی 1 0

    زیاد امیدوار نباشید که چیزی در رجا تغییر کنه چون وقتی در راه آهن ایشون معاون شد همه فکر می کردند خیلی خوبه و اتفاقات بهتری برای شاکله و سیستمهای اداری و مالی راه آهن می افته اما چیزی تغییر نکرد و اوضاع بدتر شد.

  • نیروی خدماتی 0 0

    ضمن تشکر از سایت وزین تین نیوز که امکان ارائه آزادنه نظرات و نقد رو فراهم کرده میخواستم بگم عملکرد ایشون در راه آهن در مدت ۸ سال سابقه مدیریتی جدا جای تامل دارد و دارای ضعفهای بسیاری است. اشکالات عمده: ۱ - تجدید ارزیابی دارائیها با خطای بسیار ۲ - پروژه ایران کد ۳ - انتصابات عجیب در مجموعه ۴ - …

  • کارشناس قدیمی فناوری اطلاعات 0 1

    بنده به عنوان فردی که تا حدودی آشنا به فرایندهای مالی سازمانی میباشم و همچنین در حوزه فناوری اطلاعات مجموعه راه آهن فعالیت های داشته ام، به جهت بهبود حافظه تاریخی همکاران محترم در راه آهن متذکر میشود به هیچ عنوان به علت نداشتن اطلاعات دقیق عملکرد مثبت مدیران گذشته را مخدوش نفرمایید اگر تا سال ۱۳۸۹ در راه آهن نگاهی گذرا به سیستم های مکانیزه در حوزه مالی و اداری می انداختید جز چند سیستم جزیره ای و مستقل چیزی عایدتان نمیشد ولی با حمایت های جدی افراد بزرگواری از جمله آقای زارع قائم مقام وقت، جناب مولادوست و مدیران زیر مجموعه که با ادامه نقشه راهی به جهت بهبود فرایندهای مالی که توسط بزرگواران قبلی(جناب موسوی نژاد معاون اداری و مالی وقت) و هدایت این مسیر با ایجاد ساختار های کار گروهی و تدوین فرآیند های مالی و ایجاد تعامل همکاری بین متخصصین با مدیرت خود باعثگردیده هم اکنون راه آهن جمهوری اسلامی ایران در حوزه مکانیزاسیون سیستم های اداری و مالی در کشور میتواند در حوزه دولت مدعی سرآمد ی باشد. امیدوارم وارثان این سیستم های مکانیزه که در حال حاضر بر روی بستری مناسب مدیریت مینمایند بتوانند با ادامه راه متفکرانه این چنین بزرگوارانی به جهت توسعه و راهبرد صحیح سیستم های مالی در سازمان موفق باشند با تشکر