| کد خبر: 169280 |

◄ توکاریل رتبه اول حمل بار را از آن خود کرد

توکاریل بزرگترین شرکت حمل‌ونقل ریلی است و رتبه اول بهره‌وری حمل بار را در سال 96 به خود اختصاص داده است.

تین نیوز

هلدینگ توکاریل یک مجموعه ریلی پویا است که در زمینه حمل بار مواد معدنی کشور فعالیت می‌کند و 27درصد از حمل بار کشور را برعهده دارد.

به گزارش تین‌نیوز، مدیر روابط عمومی توکاریل در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این‌باره گفت: توکاریل بزرگترین شرکت حمل‌ونقل ریلی است و رتبه اول بهره‌وری حمل بار را در سال 96 به خود اختصاص داده است.

مقداد عسگری اضافه کرد: توکا در حال حاضر با داشتن هزار و 746 دستگاه واگن شش‌محوره لبه‌بلند تمایز خاص و ویژه‌ای نسبت به شرکت‌های دارنده واگن باری دارد و بیش از پنج‌هزار واگن باری در مجموعه هلدینگ توکاریل و شرکت‌های زیرمجموعه موجود است که این موضوع باعث شده ما در زمینه تامین واگن باری بین شرکت‌ها رتبه برتر را داشته باشیم.

عسگری اضافه کرد: توکا بار معدنی برخی از معادن کشور را حمل می‌کند و بنابراین 100درصد ظرفیت آن در خدمت فولادمبارکه است.

او درباره وضعیت مالی توکاریل توضیح داد: شرکت‌های ریلی توکا با تمام مشکلات اقتصادی کشور و با توجه به وسعت فعالیت‌شان بسیار خوش‌حساب بوده‌‌اند و شرکت‌هایی که در زمینه فروش قطعات فعالیت دارند مشتاق‌اند که با توکا کار کنند.

عسگری اضافه کرد: توکا در حال حاضر یکی از سهام‌داران حقوقی شرکت‌های مطرحی مثل البرز نیرو است که در زمینه نیروی کشش و بحث تامین لکوموتیو فعال است. توکا همچنین در شرکت راهوارنیرو همین سمت را دارد و شرکت‌های بهین‌ریل و آسیاسیر ارس و توکاکشش که هرکدام در حوزه‌های حمل بار و تعمیر و تامین قطعات فعالیت دارند، زیرمجموعه توکاریل هستند و برخی تا 100درصد سهامشان متعلق به توکا است.

مدیر روابط عمومی توکاریل درباره ارتباط بیرونی با شرکت‌های دیگر نیز گفت: سیاست‌های هدف‌دار مجموعه مدیریتی توکاریل بر این اساس است که با توجه به نام‌گذاری امسال به‌عنوان سال حمایت از کالای ایرانی بیش‌ترین سرمایه‌گذاری و خرید از شرکت‌های داخلی تامین‌کننده واگن را انجام دهد.

عسگری اضافه کرد: درحال‌حاضر توکاریل قراداد تامین 409 واگن باری را با واگن‌پارس دارد که از این تعداد، 305 عدد در چند پارت تحویل شده وقول تحویل 104 واگن تا پایان امسال نیز داده شده است.

عسگری افزود: درخصوص تامین نیروی کشش از شرکت‌های خارجی هم با شرکت‌های چینی و اکراینی برای تامین نیروی کشش رایزنی‌های شده که کارشناسان فنی شرکت مشغول بررسی این موارد نیز هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.