| کد خبر: 139620 |

گفت‌وگوی تین‌نیوز با مدیرعامل توکاریل در خصوص چالش های پیش روی این شرکت؛

◄ مساله «حق دسترسی» چالش‌ مشترک همه شرکت‌های ریلی است

مدیرعامل توکاریل اظهار داشت:حل شدن بحث حق دسترسی هم می تواند در قیمت تمام شده ما تاثیر نزولی داشته باشد و این کاهش سبب می شود که صاحبان بار به سمت شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی بار متمایل شوند و با اطمینان بار خود را به دست شرکت‌های باری ریلی بسپارند که این موضوع می‌تواند درآمدزایی داشته باشد، سرعت را بالا ببرد و خدمات‌دهی را افزایش دهد.

تین نیوز

مدیرعامل توکاریل اظهار داشت:حل شدن بحث حق دسترسی هم می تواند در قیمت تمام شده ما تاثیر نزولی داشته باشد و این کاهش سبب می شود که صاحبان بار به سمت شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی بار متمایل شوند و با اطمینان بار خود را به دست شرکت‌های باری ریلی بسپارند که این موضوع می‌تواند درآمدزایی داشته باشد، سرعت را بالا ببرد و خدمات‌دهی را افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، محسن سعیدبخش، مدیرعامل توکاریل با بیان اینکه توکاریل به عنوان یکی از شرکت‌های موفق توکافولاد بوده و در مجموعه راه‌آهن نیز به عنوان بزرگ‌ترین شرکت حمل باری که در راه‌آهن کشور فعالیت می‌کند شناخته می‌شود اظهار داشت: توکاریل هم اکنون بیشترین تعداد واگن را در سطح کشور دارد و بیشترین میزان بار را نیز در کشور حمل می‌کند.

سعیدبخش با اشاره به مشکلات و چالش‌های توکاریل خاطرنشان کرد: به گمان من چالش خاصی که فقط صرفا توکاریل با آن مواجه باشد وجود ندارد و موضوعات، موضوعات کلی است که همه شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی به آن دچار هستند و توقعاتی دارند که به نظر من همه آنها توقعات به جایی هستند.

وی در ادامه افزود: به عنوان نمونه بحث حق دسترسی خواسته همه شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی است و توقع می‌رود که عزیزان راه‌آهن هرچه زودتر تصمیماتی در خصوص آن بگیرند تا هرچه زودتر مسئله حق دسترسی برطرف شود.

مدیرعامل توکاریل اظهار داشت: حل شدن بحث حق دسترسی هم می‌تواند در قیمت تمام شده ما تاثیر نزولی داشته باشد و این کاهش سبب می‌شود که صاحبان بار به سمت شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی بار متمایل شوند و با اطمینان بار خود را به دست شرکت‌های باری ریلی بسپارند که این موضوع می‌تواند درآمدزایی داشته باشد، سرعت را بالا ببرد و خدمات‌دهی را افزایش دهد.

سعیدبخش با اشاره به اینکه در قبال صاحبان بار مسئول می ‌انیم که بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بر اساس امکانات و توانایی‌های خود ارائه دهیم گفت: لازم است از تلاش‌های اعضای هیدت مدیره فولاد مبارکه، شرکت راه‌آهن، پرسنل موفق شرکت توکاریل و شرکت‌های تابعه تشکر کنم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.