| کد خبر: 136112 |

وزیر صنعت در بازدید از پروژه‌های گندله سازی و فرآوری سنگ آهن فولادمبارکه در معادن سنگان

◄ برنامه ریزی برای تأمین زیرساخت های معادن سنگان

تین نیوز

وزیرصنعت، معدن و تجارت گفت: برای تأمین زیرساخت ها در منطقه سنگان برنامه ریزی شده و با وزرای مرتبط جلسات متعدد تشکیل شده تا بتوانیم امکانات این مجموعه را فراهم کنیم.

 

به گزارش خبرنگار تین نیوز، محمدرضا نعمت زاده، وزیرصنعت، معدن و تجارت روز گذشته در بازدید از پروژه‌های گندله سازی و فرآوری سنگ آهن فولادمبارکه در معادن سنگان بر بهره برداری هرچه سریع تر گندله سازی تأکید کرد و با قدردانی از اقدامات فولاد مبارکه در منطقه سنگان، گفت:حضور بخش خصوصی در این معادن موجب رونق و توجه به اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی می شود.

 

نعمت زاده با اشاره به اینکه مسئولان محلی و استانی، هم باید دست در دست هم دهند و کمک کنند تا سرمایه گذارانی که در این منطقه فعال هستند بتوانند طرح ها و پروژه های در دست اقدام خود را به سرانجام برسانند  اظهار داشت: با راه اندازی این طرح‌ها، کمک به تولید، دانش و مدیریت در این منطقه رشد پیدا می کند و موجب اشتغالزایی بیشتر می شود.

 

وزیر صنعت در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بحرانی فولاد و سنگ آهن در چند سال گذشته، شرکتهای سرمایه گذار توانسته اند پروژه های در دست احداث خود را به پیش ببرند در حالی که در برخی از نقاط دنیا طرح هایی از این دست متوقف مانده است.

 

وی در ادامه با اشاره به لزوم انجام فعالیتهای اجتماعی از سوی سرمایه گذاران خاطرنشان کرد: تمام سعی و تلاش سرمایه گذاران بر این است که طرح های خود را به بهره برداری برسانند اما باید به فعالیتهای اجتماعی و به ویژه حفظ محیط زیست نیز بعنوان اولویت های اجرای این پروژه ها توجه داشته باشند.

 

نعمت زاده در پایان گفت: برای تأمین زیرساخت ها در این منطقه برنامه ریزی شده و با وزرای مرتبط جلسات متعدد تشکیل شده تا بتوانیم امکانات این مجموعه را فراهم کنیم. امیدواریم با راه اندازی پروژه های گندله سازی، طرح های فرآوری سنگ آهن هم فعال شوند تا با این اقدام بهره وری نیز افزایش یابد.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت و تعدادی از معاونین ایشان، به همراه بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، سعید بخش معاون اجرای پروژه های توسعه فولاد مبارکه، میرمحمدی مدیرعامل شرکت سنگ و آهن فولادسنگان و مسئولان استانی از چگونگی پیشرفت گندله سازی و کنسانتره فولادمبارکه در سنگان بازدید کردند.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در پروژه های گندله سازی و فرآوری سنگ آهن فولادمبارکه در معادن سنگان از نزدیک در جریان پیشرفت های این پروژه قرارگرفت .

 

معادن سنگ آهن سنگان در شمال شرقی ایران و فاصله 300 کیلومتری جنوب شرقی مشهد در 16 کیلومتری شهر سنگان از توابع شهرستان خواف قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.