خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امید 0 0

    هولدینگ توسعه ترابر ایرانیان با خرید ایریکو فقط واگن های پنجاه سال کار کرده خود را به این مجموعه آورد و تعمیر کرد و باعثبدبخت شدن روز به روز این شرکت و پرسنلش شده!!! نه کمکی به راه اندازی خط تولید این شرکت می نماید و نه هیچ گونه حمایت مالی!!! حیف نیست شرکتی با این همه تجهیزات و پرسنل با تجربه و متخصص به کار تعمیر بپردازد!!! لطفا اگه توانایی اداره و حمایت مالی ندارید لطف این شرکت را بفروشید تا افراد توانمند بتوانند اینجا را از مشکلاتش دراورده و رونق دهند!!!!!! ما برای راه اندازی این شرکت چه رنج ها و سختی ها کشیدیم و این افراد با بی لیاقتی خودشان و مدیرانی که برای اینجا آورده اند این شرکت را به تعطیلی کشانده اند!!!! و جان هم خوب چیزی است الان ما پرسنل این شرکت دو ماهه حقوق نگرفتیم و بن کارگری و دیگر مطالبات سال های گذشته مان هم مانده و کسی جواب نمی دهد!!!!!!!!!!!!!!

  • کارشناس ایریکو 0 0

    ممنون امید جان جانا سخن از زبان ما میگویی. یکی به داد ما برسد. در ایریکو توان زیادی وجود دارد ولی این مدیران منصوب هیچ کاری بلد نیستند. فقط حرف است و حرف. آنقدر در این چند سال تغییر مدیریتی داده اند که کسی نمی فهمد کی چکاره است! فقط شده مدیران بیایند و حقوقهای میلیونی بگیرند و بعد بروند و به هیچ کسی هم جواب پس ندهند. تو روخدا یکی به داد ما برسد.

  • پرسنل ایریکو 0 0

    شرکت توسعه ترابر ایرانیان نه تنهاحمایت مالی از شرکت ایریکو نمی کند تا پروژهای این شرکت راه بیافتد از فروش این شرکت به افرادی که توانایی مالی و فنی لازم را دارند ممانعت می کند!!!دوستان توسعه ترابر لطفا حالا که این شرکت را به حال خود رها کردید نمک به زخم های پرسنل این شرکت نپاشید و مدام با تغییر مدیران ارشد این شرکت جو را متشنج و پروژهای نیمه کاره را تعطیل نکنید!!!!صدها خانواده از این شرکت نون میخورند شما نه تنها کمکی به ما نمی کنید بلکه با فشارآور دن به مدیران ارشد سازمان افراد لایق و مهره های کلیدی این شرکت را فراری, داده و روحیه پرسنل را خراب می کنید لطفا از تغییرات در مدیریت ارشد خوداری و به خاطر خانواده هایی که چشمشان به سمت این شرکت دوخته شده حمایت مالی مناسب را از این شرکت با این عظمت انجام دهید.