| کد خبر: 21046 |

تغییر ‌مدیران عامل‌ دو شرکت ریلی مسافری

تین نیوز | طی حکمی از سوی مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توسعه ترابر ایرانیان، احمدرضا صبری به عنوان سرپرست شرکت ریلی نورالرضا و محسن یاوری به عنوان سرپرست شرکت ریلی مهتاب سیرجم، معرفی شدند.
 
مراسم معارفه ‌سرپرست‌های جدید شرکت‌های ریلی نورالرضا و مهتاب‌سیر جم امروز ‌برگزار شد.‌
 
احمدرضا صبری، مدیرعامل اسبق شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا با ‌حکم ‌مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توسعه ترابر ایرانیان مجدداً سرپرست این شرکت شد.
 
‌در این مراسم ‌مدیرعامل گروه توسعه ترابر ایرانیان ابتدا از زحمات سید فرهاد ظهورپرواز مدیرعامل قبلی شرکت نورالرضا تشکر ‌کرد.
 
دلاور نجفی‌ با تأکید بر لزوم توسعه این شرکت‌ در برنامه سال جدید شرکت نورالرضا، از صبری خواست رشد محسوس‌تری نسبت به گذشته در برنامه‌ها ایجاد شود.
 
‌نجفی‌، تعامل با شرکت راه‌آهن را یکی از موارد مورد نیاز در شرکت‌های وابسته دانست و گفت: تعامل با راه‌آهن باید در دستور کار قرار گیرد، همکاری و همراهی با راه‌آهن و سیاست‌های آن از ضروریات فعالیت در این حوزه است.
 
نجفی بیان کرد: پیگیری تولید 300 دستگاه واگن باری و دریافت تسهیلات از صندوق توسعه ملی باید در برنامه‌های شرکت نورالرضا قرار گیرد.
 
وی بر جزم شدن عزم این شرکت در استفاده از قانون واردات واگن‌ها در ازای 64 واگن نو که توسط این شرکت استفاده می شود، تأکید کرد.
 
‌در پایان این نشست با ارائه حکمی رسماً احمدرضا صبری مسئولیت شرکت نورالرضا را برعهده گرفت.
 
انتصاب سرپرست جدید شرکت ریلی مهتاب سیر جم
بنابراین گزارش در این مراسم همچنین محسن یاوری با ‌حکم ‌مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توسعه ترابر ایرانیان، به سمت سرپرست شرکت ریلی مهتاب سیر جم منصوب شد‌.
 
‌در این مراسم‌، مدیرعامل گروه توسعه ترابر ایرانیان ضمن تشکر از احمد استاد حسین، مدیرعامل قبلی شرکت مهتاب‌سیر جم و خدماتی که وی در این مدت انجام داد، گفت: شرکت مهتاب سیرجم با مشکلات زیادی روبه رو است.
 
دلاور نجفی ابراز امیدواری کرد با آمدن یاوری تحولی در شرکت مهتاب سیرجم به وجود آید‌ و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف شود.
 
وی گفت: امیدواریم با همکاری و همراهی تمام متخصصان‌‌ شرکت ریلی مهتاب‌سیر، تعامل با راه‌آهن جمهوری اسلامی‌ و ورود واگن‌های لوکس سه تخته ‌و ویژه برای اولین بار در صنعت ریل کشور توسط این شرکت‌ انجام شود.
 
در پایان این مراسم با تحویل حکم از سوی مدیرعامل گروه توسعه ترابر ایرانیان‌، یاوری رسماً کار خود را آغاز کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 0 0

    وای بحال شرکت مهتاب که با این انتخاب افراد ابلح سرمایه کشور را به هدر می دهند

  • 0 0

    من با نظر دوستمون کاملا موافقم ای کاش[…] برای[…] میشد والبته در[…] نیز چنین[…] دیده شده که حالا رو به[…] است … ای کاش عملکرد قبلی آقایان بررسی میشد نه فقط توصیه دوستانشان …