| کد خبر: 134935 |

قرارداد سامانه مدیریت عملیات کالاهای متفرقه بنادر به شرکت رهیاب ابلاغ شد

شرکت رهیاب رایانه گستر موفق به امضای قرارداد نگهداری، پشتیبانی و توسعه سامانه مدیریت عملیات کالاهای متفرقه GCOMS در تمامی بنادر کشور شد.

تین نیوز

شرکت رهیاب رایانه گستر موفق به امضای قرارداد نگهداری، پشتیبانی و توسعه سامانه مدیریت عملیات کالاهای متفرقه GCOMS  در تمامی بنادر کشور شد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت تایدواتر خاورمیانه، سازمان بنادر و دریانوردی قرارداد نگهداری، پشتیبانی و توسعه سامانه مدیریت عملیات کالاهای متفرقه GCOMS  در تمامی بنادر کشور را به شرکت رهیاب رایانه گستر ابلاغ کرد.

 

ارزش این قرارداد 3.5 میلیارد ریال برآورد می شود.

 

شرکت رهیابات رایانه گستر از شرکت های اقماری تایدواتر است که تولید نرم افزار های تخصصی همچون TCTS و عملیاتی سازی سامانه GCOMS در بنادر کشور که برای اولین بار در ایران صورت گرفت و منجر به صرفه جویی ارزی فراوانی گردید را در فعالیت های خود به ثبت رسانده است.

 

 این سامانه به کارفرمایی سازمان بنادر و دریانوردی در محدوده ترمینالهای غیر کانتینری با شعار ایجاد وحدت رویه در چرخه فعالیتهای امور بندری در 9 بندر امام خمینی، شهیدرجایی، بوشهر، شهیدباهنر، خرمشهر، چابهار و بنادر شمالی انزلی، نوشهر و امیرآباد که از مهمترین بنادر تجاری کالای متفرقه کشور می باشد، طی 2 سال به طور کامل پیاده سازی شده و به تازگی در 3 بندر آبادان، لنگه و سجافی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. این سامانه موفق به دریافت جایزه دومین طرح برتر آسیای الکترونیکی AFACT در سال 2011 شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.