| کد خبر: 162840 |

◄ عذرخواهی مدیرعامل بهره‌برداری مترو به دلیل اختلال در حرکت قطارهای خط 5

شرکت بهره‌برداری مترو تهران به دلیل حفظ امنیت مسافران در رسیدن به مقصد، ناگزیر از کاهش سرعت قطارها در این مسیر شد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران مشکل پیش‌آمده در خط 5 مترو را اشکال در سیستم سیگنالینگ دانست و گفت: شرکت بهره‌برداری مترو تهران به دلیل حفظ امنیت مسافران در رسیدن به مقصد، ناگزیر از کاهش سرعت قطارها در این مسیر شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، فرنوش نوبخت با اشاره به این‌که طی دو روز گذشته متاسفانه در سیستم سیگنالینگ مترو خط 5 مترو خرابی به وجود آمد، اظهار کرد: این موضوع باعث شد تا کندی حرکت در مسیر ایجاد شود که موجب نارضایتی و دیر رسیدن مسافران به مقاصد خود شد.

وی تصریح کرد: شرکت بهره‌برداری مترو تهران برای جلوگیری از آسیب رسیدن به مسافران ناگزیر از کاهش سرعت قطارها در این مسیر شد.

نوبخت با تاکید بر این‌که حفظ جان مسافران برای ما در اولویت است، گفت: کاهش سرعت 120 کیلومتری به 35 کیلومتر بر ساعت قطعاً در دیر رسیدن به مقصد اثرگذار است اما ایمنی و سلامت مردم برای شرکت بهره‌برداری مترو حائز اهمیت است.

وی با بیان این‌که «ساعت 8/50 دقیقه امروز صبح مشکل برطرف شد و حرکت قطارها به حالت قبل بازگشت»، افزود: متاسفانه این اتفاق در ساعات پیک افتاد که موجبات تغییر را باعث شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران، با عذرخواهی از مردم در خصوص تاخیرهای پیش آمده، گفت: چنین اتفاقاتی در حمل‌ونقل عمومی طبیعی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.