| کد خبر: 164463 |

برای ششمین بار؛

◄ «هما» موفق به گرفتن گواهینامه IOSA شد

آخرین اعتبار گواهینامه مزبور 5 مارس سال 2018 بود که با تمدید آن به مدت دو سال، هما عضویت خود در یاتا را تا 5 مارس سال 2020 به تثبیت رساند.

تین نیوز

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» برای ششمین بار موفق شد گواهینامه IOSA را کسب کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، گواهینامه IOSA   شرکت هواپیمایی «هما» که ممیزی عملکرد ایمنی شرکت‌های هواپیمایی بازرگانی عضو انجمن بین‌المللی شرکت‌های هواپیمایی(یاتا) در حوزه‌های عملیات پرواز، مهندسی و تعمیرات، خدمات فرودگاهی، منابع انسانی، حراست و آموزش است، به‌صورت دوسالانه انجام می‌پذیرد و در صورت کسب موفقیت، مجوز ادامه عضویت شرکت‌های هواپیمایی در یاتا صادر و به‌صورت گواهینامه IOSA  به آن‌ها تحویل می‌شود.

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران«هما» در این دوره از ممیزی IOSA  از تاریخ 18 تا 22 آذرماه     1396 به مدت یک هفته و توسط شرکت استرالیاییAviation Compliance Solution(ACS)  که به‌عنوان یکی از شرکت‌های مورد تائید یاتا برای انجام این ممیزی است، مورد ارزیابی قرار گرفت و با موفقیت مراحل اجرایی ممیزی را پشت سر گذارد و موفق شد گواهینامهIOSA با تاریخ اعتبار جدید را کسب کند.

آخرین اعتبار گواهینامه مزبور 5 مارس سال 2018 بود که با تمدید آن به مدت دو سال، هما عضویت خود در یاتا را تا 5 مارس سال 2020 به تثبیت رساند.

photo_2018-04-08_15-58-53

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.