| کد خبر: 160286 |

مدیرعامل هما:

◄ پروازهای هما تا ظهر فردا عادی می‌شود/ احتمال یخ‌زدگی سطوح و تجهیزات

مدیرعامل هما از عادی شدن شرایط پرواز‌ها تا بعد‌از‌ظهر فردا خبر داد و گفت: البته این موضوع مشروط به پایداری شرایط آب‌و‌هوایی است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از عادی شدن شرایط پرواز‌ها تا بعد‌ از‌ ظهر فردا (چهارشنبه) خبر داد و گفت: البته این موضوع مشروط به پایداری شرایط آب‌و‌هوایی است.

به گزارش خبرنگار اعزامی تین‌نیوز به فرودگاه امام، فرزانه شرفبافی در  حاشیه بازدید از فرودگاه امام در گفتگو با تین‌نیوز تاکید کرد: در صورت پایداری جوی شرایط پروازها تا فردا بعد از ظهر به حالت عادی باز می گردد.

او تصریح کرد: اولویت اصلی ما اطمینان از ایمنی و سلامت مسافران است.

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» با بیان اینکه امکان یخ‌زدگی سطوح و تجهیزات در طول شب وجود دارد، گفت: همکاران بنده تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا عملیات یخ زدایی به موقع انجام شود تا بتوانیم تا ظهر فردا پروازها را به روال عادی خود برگردانیم.

فرزانه شرفبافی گفت: به دلیل شرایط جوی که در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) وجود دارد نزدیک به ۴۸ ساعت است که پروازها با تاخیر انجام می‌شود.‌

وی افزود: تاخیرها در این دو روزه باعث ناراحتی و نگرانی مسافران محترم شده است.

مدیرعامل هواپیمایی هما با اشاره به حجم مسافران در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) توضیح داد: تاخیر پروازهای دو روز گذشته در کنار پروازهای جدید باعث ایجاد فشردگی در کار شده؛ بنابراین بدیهی است که مقداری ازدحام و نگرانی برای تاخیر بیشتر پروازها وجود داشته باشد.

این مقام مسئول در ایران‌ایر؛ تصریح کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا شرایط پروازها تا ظهر فردا به حالت عادی خود بازگردد.

شرفبافی با اشاره به اینکه به دلیل بارش برف و سرما امکان یخ زدگی سطوح و تجهیزات وجود دارد، بیان کرد: همکاران بنده تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا عملیات یخ زدایی به موقع انجام شود تا بتوانیم تا ظهر فردا پروازها را به روال عادی خود برگردانیم.

 

فرزانه شرفبافی

 

فرزانه شرفبافی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.