| کد خبر: 158148 |

تضمین امنیت در فرودگاه‌های کشور

مدیرعامل هما به مناسبت سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی پیامی را منتشر کرد.

تین نیوز

استقرار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فرودگاه های سراسر کشور و صیانت از پروازهای غیرنظامی اتفاق مبارکی بود که حضور موثر، کلیدی و تعیین کننده سپاه پاسداران در مقابله با توطئه ها و بداندیشی های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تدارک پروازهایی ایمن برای تمامی مسافران داخلی و بین المللی همه خطوط هواپیمایی را فراهم ساخت.

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به عنوان شرکت ملی و حامل پرچم مقدس این مرز و بوم، اگرچه بارها مورد تهدید بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داشته است اما همواره به مدد حضور تیزهوشانه و مقتدرانه عزیزان امنیت پرواز سپاه توانسته است در طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، همچنان با سربلندی به ملت شریف ایران خدمت رسانی کند.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن پنجم دی ماه، سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی به فرمان رهبرکبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) و با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و جانبازان این عرصه، از درگاه ایزدمتعال برای تمامی اعضای فعال، مومن و انقلابی سپاه حفاظت هواپیمایی کشور، پیروزی و سربلندی مسئلت می نمایم. امیدوارم در ظل توجهات الهی و عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تحت رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همچون گذشته موفق، پیروز و منشأ خدمات ارزنده و درخشان باشید.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.