| کد خبر: 148875 |

مسئولان ATR اعلام کردند:

◄ همکاری با هما بعد از تحویل هواپیماها ادامه دارد

معاون فروش ATR در پاسخ به سوال خبرنگار تین‌نیوز مبنی بر اینکه آیا پس از پایان مجوز تحویل هواپیماها که در سال 2018 است همکاری خود را برای پشتیبانی از هواپیماها با هما ادامه میدهید یا خیر، توضیح داد: بعد از فروش هواپیماها و تحویل کامل آنها متعهد به پشتیبانی هستیم و یکی از سیاست این کمپانی حفظ رابطه با مشتریان است.

تین نیوز

معاون فروش ATR در پاسخ به سوال خبرنگار تین‌نیوز مبنی بر اینکه آیا پس از پایان مجوز تحویل هواپیماها که در سال 2018 است همکاری خود را برای پشتیبانی از هواپیماها با هما ادامه می‌دهید یا خیر، توضیح داد: بعد از فروش هواپیماها و تحویل کامل آنها متعهد به پشتیبانی هستیم و یکی از سیاست‌های این کمپانی حفظ رابطه با مشتریان است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، معاون فروش و معاون بازرگانی شرکت ATR امروز در نشست خبری ورود دو فروند هواپیمای  ATR در جمع خبرنگاران حضور یافتند.

معاون فروش شرکت ATR در خاورمیانه در این نشست خبری با بیان این‌که تاکنون این کمپانی 6 فروند هواپیما را تحویل هواپیمایی «هما» داده است، گفت: هواپیماهای بعدی نیز مرحله‌به‌مرحله به ایران تحویل داده خواهد شد.

وی ادامه داد: ما متعهد به همکاری‌های دوجانبه با ایران‌ایر هستیم و از این قرارداد پشتیبانی می‌کنیم و می‌توانیم همکاری خود را با ایران‌ایر توسعه دهیم این در حالی است که ما از ابتدا با چالش مجوز «اوفک» مواجه بودیم.

معاون بازرگانی ATR با تاکید بر اینکه برجام موارد شفاف و روشنی درباره مجوزهای «اوفک» دارد، اظهار کرد: در حال حاضر ریسک در این قرارداد وجود دارد اما اطمینان داریم تا حد ممکن بتوانیم تحویل هواپیماها را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: با آگاهی تمام از تصمیمات مقامات آمریکایی ما مجبور هستیم از زوایای مختلف به این قرارداد نگاه کنیم مراحل مختلفی در این تصمیمات وجود دارد و ما می‌توانیم از فرصت فعلی برای تحویل هواپیماها استفاده کنیم.

مدیر فروش شرکت ATR در ادامه این نشست خبری بیان کرد: مجوز «اوفک» برای فروش هواپیمایی ATR در ایران تا سال ۲۰۱۸ اعتبار دارد بنابراین ما تا دو سال دیگر فرصت داریم تا ۲۰ فروند هواپیما را به صورت کامل تحویل دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پس از پایان مجوز تحویل هواپیماها که در سال 2018 است همکاری خود را برای پشتیبانی از هواپیماها با هما ادامه می‌دهید، توضیح داد: بعد از فروش هواپیماها و تحویل کامل آنها متعهد به پشتیبانی هستیم و یکی از سیاست‌های این کمپانی حفظ رابطه با مشتریان است و محصولاتی که توسط این کمپانی طراحی شده‌اند 20 تا 30 سال قابل استفاده هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.