| کد خبر: 147511 |

نوش آبادی:

◄ کنار هم بودن ایرلاین‌ها در نمایشگاه «ایروپرشیا» تجربه خوبی بود

حضور ایرلاین‌ها در کنار هم باعث شد همکاران بیشتر با هم دیگر آشنا و روابط عمومی شرکت‌ها بیشتر از گذشته به هم نزدیک شوند

تین نیوز

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» کنارهم بودن شرکت‌های هواپیمایی در نمایشگاه هوایی «ایروپرشیا» را تجربه بسیار خوبی دانست و افزود: این موضوع باعث شد تا تمام بازدیدکنندگان متوجه شوند که شرکت‌های هواپیمایی اگرچه در بازار رقبای همدیگر هستند اما در چنین نمایشگاه‌هایی می‌توانند همکار و هم سو باشند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، شاهرخ نوش‌آبادی روز گذشته در اختتامیه نمایشگاه حمل‌ونقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی «ایروپرشیا» در غرفه تین‌نیوز و هفته نامه حمل‌ونقل حضور یافت و به خبرنگار این شبکه خبری گفت: در اولین دوره این نمایشگاه، انجمن شرکت‌های هواپیمایی ایران طی یک ابتکار بی‌سابقه و خلاقانه تمام ایرلاین‌ها را در یک غرفه با کانتر مخصوص هر ایرلاین کنار هم قرارداد که یک تجربه بسیار خوب برای تمام شرکت‌های هواپیمایی بود.

وی در ادامه عنوان کرد: این موضوع موجب شد تا تمام بازدیدکنندگان متوجه شوند که شرکت‌های هواپیمایی اگرچه در بازار رقبای همدیگر هستند اما در چنین نمایشگاه‌هایی میتوانند همکار و هم سو باشند.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» با بیان اینکه حضور تمام شرکت‌های هواپیمایی در کنار هم نشان از یک وفاق ملی داشت، خاطرنشان کرد: حضور ایرلاین‌ها در کنار هم باعث شد همکاران بیشتر با هم دیگر آشنا و روابط عمومی شرکت‌ها بیش‌تر از گذشته به هم نزدیک شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.