| کد خبر: 141835 |

شرفبافی عنوان کرد؛

◄ هفته سخت «هما» در پروازهای حج

سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی «هما» با بیان اینکه با توجه به کمبود ناوگان در پروازهای حج تمتع هفته‌ی سختی را سپری کردیم، گفت: برای حل کمبود هواپیما در پروازهای حج نیم‌نگاهی به ناوگان خارج از کشور داریم.

تین نیوز

سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی «هما» با بیان اینکه با توجه به کمبود ناوگان در پروازهای حج تمتع هفته‌ی سختی را سپری کردیم، گفت: برای حل کمبود هواپیما در پروازهای حج نیم‌نگاهی به ناوگان خارج از کشور داریم.

فرزانه شرفبافی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز با بیان اینکه در پروازهای حج تمتع سال جاری به دلیل افزایش سهم جابه‌جایی زائران حج با مشکل کمبود ناوگان مواجه شدیم، عنوان کرد: در ابتدا برنامه‌ریزی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی «هما» برای جابه‌جایی 43 هزار مسافر حج تمتع بود ولی بنا به شرایطی که پیش آمد جابه‌جایی 26 هزار مسافر دیگر به این شرکت واگذار شد که ما را با کمبود ناوگان مواجه کرد.

وی در همین رابطه افزود: به علت اینکه ما برنامه‌ریزی پروازهای خارجی خود را قبل از اعلام افزایش سهم جابه‌جایی زائران حج انجام داده بودیم باعث شد که با کمبود ناوگان مواجه شویم به طوری که هفته‌ای که به ما گذشت بسیار سخت بود.

سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی «هما» با بیان اینکه مشکل کمبود ناوگان با مدیریت دقیق در کل صنعت و با همدلی و مشارکت شرکت‌های هواپیمایی حل شد، ابراز داشت: برای حل کمبود ناوگان نیم‌نگاهی به ناوگان خارج از کشور داریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.