| کد خبر: 139521 |

◄ آغاز نقطه امید

بعضی‌ها ثبات در مدیریت شرکت‌ها را ترجیح می‌دهند و عده‌‌ای دیگر اعتقاد دارند برای پویایی بیشتر لازم است هراز گاهی تغییری در سطح شرکت‌ها و سازمان‌ها پدید آید.

تین نیوز

بعضی‌ها ثبات در مدیریت شرکت‌ها را ترجیح می‌دهند و عده‌‌ای دیگر اعتقاد دارند برای پویایی بیشتر لازم است هراز گاهی تغییری در سطح شرکت‌ها و سازمان‌ها پدید آید.

به گزارش تین‌نیوز، بانوان توانمندی در کشور وجود دارند که با حضور در حوزه‌های علمی و کاربردی پله‌های دانش را یکی یکی طی کرده‌اند و این توانایی را دارند که قابلیت‌های خود را نشان دهند؛ این مطلب را جهانگیری معاونت اول ریاست جمهوری در جلسه شورای عالی اداری کشور در هفته گذشته عنوان کرد و گفت: زنان ایرانی شایستگی و ظرفیت‌های بالایی دارند و با توجه به حضور تعداد زیادی از آنها در دانشگاه‌ها و دستگاه‌های دولتی در طی سال‌های اخیر، اکنون می‌توان فضایی فراهم کرد که جامعه از توانمندی و نگاه خاص این قشر بیشتر بهره‌مند شود.

از ابتدای تیرماه سال جاری اخبار مربوط به انتخاب مدیرعامل بزرگترین خط هوایی کشور مطرح شده بود و گزینه‌هایی از داخل و خارج از شرکت «هما» برای این پست پیشنهاد شدند؛ سرانجام در25 تیرماه سال جاری عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی فرزانه شرفبافی را با توجه به مدارج تحصیلی مرتبط، داشتن سابقه در عرصه هوانوردی و بالاخص سابقه‌ مدیریتی در داخل سازمان، در بین گزینه‌های مطرح به عنوان سکاندار هواپیمایی جمهوری اسلامی «هما» انتخاب و معرفی کرد.

اتفاقات خوب اخیر در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» علیرغم گذشت تنها مدت کوتاهی از مسئولیت وی، بارقه‌ای از امید را در دل هماییان ایجاد کرده است؛ انتصاب‌های به جا و شایسته سرپرست معاونت‌های مالی، مهندسی و تعمیرات وعملیات، توجه به خدمات رفاهی کارکنان، ایجاد راه‌های جدید مستقیم ارتباط هماییان با ایشان از جمله اقدامات بانوی سکاندار ایرلاین ملی است.

قطعا هماییان نیز در کنار این بانوی فرهیخته و پرتلاش درجهت اعتلای نام همای ایران ازهیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و باور دارند تنها با همدلی، یکپارچگی وحمیت سازمانی می توانند به روزهای اوج خود بازگردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.