| کد خبر: 138745 |

وداع پرورش با هما

فرهاد پرورش در پیام خداحافظی خود با تمامی پرسنل ایران‌ایر نوشت: تئوری مدیریت کلان خطوط هوایی متاسفانه امروزه با تصورات ساده انگارانه مصطلح فرسنگ‌ها فاصله دارد و عنصر اهمیت بی همتای ارتباطات هوایی، علیرغم عنایت کم نظیر وزارت راه و شهرسازی، هنوز بر بسیاری از دولتمردان کاملاً مجهول است.

تین نیوز

فرهاد پرورش در پیام خداحافظی خود با تمامی پرسنل ایران‌ایر نوشت: تئوری مدیریت کلان خطوط هوایی متاسفانه امروزه با تصورات ساده انگارانه مصطلح فرسنگ‌ها فاصله دارد و عنصر اهمیت بی همتای ارتباطات هوایی، علیرغم عنایت کم نظیر وزارت راه و شهرسازی، هنوز بر بسیاری از دولتمردان کاملاً مجهول است.

متن پیام خداحافظی مدیرعامل هشت ساله ایران ایر که حالا نماینده ایران در ایکائو  است به شرح زیر می باشد...

الحمدلله الذی هدانا لهذا و ما کنا لنهتدی لولا ان هدانا الله

همکاران ارجمندم ، بازنشستگان گرامی

سلام،

سلامی به گرمای دلهای پاک و دلخوش به عنایات حضرتش که "هوالسمیع العلیم"

قریب به هشت سال پیش توسل به قرآن نمودم و طلب هدایت کردم. امر آمد راه سخت است و دشوار و پای براین مسیر، خونین خواهی یافت اما چاره ای بر آن نیست.

اسم و رسم ریاست فرو نهادم و کمر به امر خداوند بستم . با تمسک به راه آن رهرو راستین الهی، استاد پرورش بزرگ، و با تکیه بر نصایح آن عزیز سفر کرده، سنگ راه را به جان خریدم و رنج مسیر را به امید عنایت و رضایت حضرت دوست گنج آخرت کردم.

عشق به هما جان مایه کارم بود و همپای همکاران مسیرهای سختی را پشت سر نهاده و در جنگی نابرابر با ناملایمات و دشواری‌ها، خون دل ها خورده و دم برنیاوردم.

رسم مروت در مقابل عنایات بیکران الهی نیست که کام مستمع را به واگویه آنچه در این هشت سال بر دل عاشق این بنده گذشت تلخ نمایم. در یک کلام سنگ بود به دنباله سنگ و عنایت الهی به دنباله صبر جمیل!

سنگ صبور نایاب بود و دولتمردان خود به مصائب بسیار گرفتار! نجواها و ناله هایم جز به گوش خداوند خوش نمی آمد. "حسبناالله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر"

باری؛ چله کمان دشمن این آب و خاک هر روز تیری زهرآگین به آرزوی زمینگیر کردن همای سعادتش رها می کرد و فردا روزی از زنده بودنش انگشت حیرت بدهان می گرفت.

صیاد کینه جو را آرام نبود و مرغ هما را امید فراوان به روزی که تقدیر الهی، آشیانه امنی را بدو نشان دهد.

اینک برای این رهرو، پایان یک ماموریت به امر الهی است و برای هما آغازی دیگر از جنس کار...

کامتان را به واگویه دشواری های راه سخت این دوسال اخیر تلخ نمی‌کنم، اما هشدار می دهم که باقیمانده راه از مسیر طی شده آسان تر نیست.

تئوری مدیریت کلان خطوط هوایی متاسفانه امروزه با تصورات ساده انگارانه مصطلح فرسنگ ها فاصله دارد.

عنصر اهمیت بی همتای ارتباطات هوایی، علیرغم عنایت کم نظیر وزارت راه و شهرسازی، هنوز بر بسیاری از دولتمردان کاملاً مجهول است.

راه پیش روی هما از جنس کار فوق حرفه ایست و دامنه و وسعت مهارتهای آن از دامنه محدود الفاظ و کلام رایج در صنعت هوایی کشور، بسیار فراتر...

شاید گزیده تر بود، با تجربه ای که در این سال ها به عنایت خداوند متعال حاصل شده است، خود این مسیر را ادامه می دادم، اما تقدیر چنین رقم زده است که این اندوخته در عرصه ای دیگر به کار گرفته شود.

عزیزان ، دوستان، همکاران و بازنشستگان نور چشم ؛

شاید در ورای ذهن خسته خود از برخی کرده وناکرده های حقیر گله مند باشید اما توان شکافت رازهای سر به مهر این هشت ساله را ندارم و باید آنرا در صندوقچه دل، هزارباره مهر و موم کنم.  

به همین بسنده کنید که به شهادت آن خالق بزرگ از نثار ذره ای از وجود، توان، دانسته و ندانسته خود دریغ نکرده ام.

به امید کاستن محنت بازنشستگان همایی بر در هر خانه امیدی دق الباب کردم تا شرمنده چشمان این عزیزان نباشم  اما چه کنم که از هزاران در، یکی و آن هم به سختی گشوده می گشت.  می دانستم گلایه های مستدام ایشان از سر بغض نیست  بلکه تنها روزنه امید زندگیشان، به شمع وجود هما روشن میشود و خداوند را سپاس که این مهم تا کنون به سرانجام رسیده است.

البته اینک عرصه، عرصه نقادان است تا به لنگی پای این جانباز بازگشته از جبهه خنده بزنند و سلامت پا و فکر خود به رخ بکشند "والله بما تعملون بصیر"

اینک هما دارای هفت فروند پرنده تازه نفس است که البته کفایت نخواهد کرد.  اما این خود ره توشه برای عبور در مسیردشوار پیش رو خواهد بود.  امید آنکه با فتح البابی شاهد ورود سایر پرنده ها به آسمان همایمان باشیم.  

یاران، عزیزان و همراهان؛ دست مریزاد که از بذل هرچه داشتید فروگذار نکردید. خداوند در سرای جزا به طعم گوارای نعمات خود کامتان را شیرین کند.

همائیان عزیز. همواره دلم با شما خواهد بود و پرواز بی همتای این مرغ سعادت را همیشه در آسمان آرزوهایم به نظاره خواهم نشست.

در پایان طلب حلالیت از کرده هایی که آن را نیک یافتم و شاید نیک نبود.

اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

فرهاد پرورش

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.