| کد خبر: 162105 |

◄ وزیر راه قول دوبانده شدن زاهدان-خاش-سروان را داد

نماینده مردم شهرستان سراوان از قول مساعد وزیر راه و شهرازی برای دوبانده شدن محور خاش-سروان خبر داد: جاده‌های سیستان و بلوچستان فاصله زیادی تا استانداردها دارند

تین نیوز

نماینده شهرستان سراوان از قول مساعد وزیر راه و شهرسازی برای دوبانده شدن محور خاش-سروان خبر داد: جاده‌های سیستان‌وبلوچستان فاصله زیادی تا استانداردها دارند.

به گزارش تین‌نیوز، محمدباسط درازهی گفت: جاده زاهدان -خاش از مسیرهای مهم ترانزیتی ایران-پاکستان است  و تردد  کامیون‌ها زیاد است و باید دوبانده شود.

او تأکید کرد: احداث بزرگراه یکی از خواسته‌های مردم سیستان‌وبلوچستان است.

به گزارش قدس‌آنلاین، درازهی با اشاره به رتبه اول  سیستان‌وبلوچستان در تلفات تصادفات رانندگی گفت: جاده‌های سیستان‌وبلوچستان مناسب نیست.

رستم رئیسی یکی از رانندگان کامیون  از محور خاش به سراوان به‌عنوان یکی از خطرناک‌ترین و پرحادثه‌ترین محوها یادکرد و گفت: عرض کم و عدم دوبانده بودن این محور در این جاده سبب افزایش تصادفات و بروز حوادث بسیار خطرناک می‌شود.

این راننده کامیون افزود: مسئولین تا به اکنون هیچ‌گونه اقدامی برای دوبانده کردن مسیر  سراوان به خاش انجام نداده‌اند  و تنها آمارهاست که روزانه بالامی رود .

جاده سراوان به خاش یکی از مشهورترین جاده‌های استان سیستان‌وبلوچستان است و در طول سال همیشه جزو تیترهای رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها بوده که در طول هر هفته، خبر کشته و مصدوم شدن عده‌ای  در این جاده در مطبوعات و رسانه‌ها منتشر می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.