| کد خبر: 154437 |

بندر چابهار گذرگاهی امن برای تجارت بین المللی

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با همکاری مجموعه انتظامی شهرستان چابهار و منطقه آزاد شاهد رشد روز افزون فعالیت های تجاری، اقتصادی و گردشگری در سواحل زیبای مکران هستیم.

تین نیوز

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با همکاری مجموعه انتظامی شهرستان چابهار و منطقه آزاد شاهد رشد روز افزون فعالیت های تجاری، اقتصادی و گردشگری در سواحل زیبای مکران هستیم.

به گزارش ایسنا منطقه سیستان و بلوچستان، سردار" محمد قنبری" در دیدار با  " دکتر کردی" مدیر عامل منطقه آزاد چابهار، اظهار کرد: منطقه آزاد چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی کشور از لحاظ موقعیت جغرافیایی، اقتصادی و گردشگری یک منطقه مهم و تجاری می باشد و در توسعه اقتصادی و گردشگری استان نقش مهمی ایفا می کند.

سردار قنبری گفت: با تلاش های جهادی نیروهای انتظامی و مردم منطقه امروز شاهد آن هستیم که بندر چابهار گذرگاهی امن برای تجارت منطقه ای و بین المللی است.

وی لزوم توجه به این منطقه را بسیار مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: با تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی شهرستان چابهار، شاهد برقراری نظم، امنیت و آرامش مثال زدنی در سطح این منطقه هستیم.

این مقام ارشد انتظامی به تعامل بسیار خوب و سازنده نیروی انتظامی و منطقه آزاد اشاره کرد و بیان کرد: با همکاری مجموعه انتظامی شهرستان چابهار و منطقه آزاد شاهد رشد روز افزون فعالیت های تجاری، اقتصادی و گردشگری در سواحل زیبای مکران هستیم.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در بخش پایانی سخنان خود از همکاری خوب مدیر عامل منطقه آزاد با نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این دیدار دکتر " کردی " مدیر عامل منطقه آزاد چابهار، گفت: با امنیت بوجود آمده که حاصل تلاش های نیروی انتظامی استان می باشد، سرمایه گزاران داخلی و خارجی تمایل بیشتری جهت سرمایه گزاری دراین منطقه پیدا کرده اند.

وی افزود: از زمانی که استان به عنوان مقصد گردشگری معرفی شده است، شاهد ورود گردشگران داخلی و خارجی زیادی به استان و به ویژه به بندر تفریحی و گردشگری چابهار بوده ایم.

دکتر " کردی" در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی همیشه دوشادوش کارکنان منطقه آزاد چابهار جهت برقراری هر چه بیشتر نظم و امنیت این منطقه تلاش کرده اند و این تلاش جای تقدیر و تشکر فراوان دارد. 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.