| کد خبر: 162087 |

◄ برخورد با جایگاه سوخت متخلف که بنزین با قیمت 1250 می‎‌فروخت

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از برخورد با جایگاه سوخت متخلفی که بنزین را با قیمت 1250 عرضه می‌کرد خبر داد.

تین نیوز

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از برخورد با جایگاه سوخت متخلفی که بنزین را با قیمت 1250 عرضه می‌کرد؛ خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، لیاقت‌ورز  اظهار کرد: تنها یکی از جایگاه‌های عرضه سوخت در تهران، در اقدامی خودسرانه نسبت به افزایش نرخ سوخت اقدام کرده بود که با گزارشات دریافتی با آن برخورد و از ادامه عرضه سوخت با قیمت 1250 جلوگیری شد.

وی در ادامه سخنان خود  تصریح کرد: درپی گزارشات مردمی شرکت پالایش و پخش اطلاعیه‌ای مبنی بر عدم تغییر نرخ سوخت منتشر کرد و در آن از شهروندان خواست تا از خرید بنزین با نرخی بیش از هزار تومان خودداری کنند.

لیاقت‌ورز تاکید کرد: فروش بنزین به قیمت بیش از هزار تومان ممنوع است و هیچ جایگاهی اجازه ندارد بنزین را به قیمت بیش از «هزار تومان» برای هر لیتر بفروشد.

وی خاطرنشان کرد: در غیر این صورت، با متخلفان برخورد و مابه‌التفاوت پول دریافت شده به شاکیان بازگردانده خواهد شد.

در روزهای گذشته یکی از جایگاه‌های سوخت تهران اقدام به فروش ۱۲۵۰تومانی بنزین کرده بود که برخی خبرگزاری‌ها این اقدام را به افزایش چراغ‌ خاموش این فرآورده نفتی مهم تعبیر کرده بودند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها