| کد خبر: 158566 |

رئیس کانون کارفرمایان جایگاه‌های سوخت کشور خبر داد

بنزین دو نرخی شود اعتصاب می‌کنیم

تا حدودی امروز به آرامش اقتصادی و اجتماعی رسیدیم و فرد و افرادی که گیرنده این تصمیم‌اند هیچ توجهی به آرامش اجتماعی و منافع ملی ندارند.

تین نیوز

دوباره همان آش و همان کاسه. بنزین چند نرخی، فساد، رانت و جدال در جایگاه‌های سوخت سراسر کشور.

به گزارش پول نیوز، در حالی که موضوع گرانی 50 درصدی بنزین حدود یک ماه است که نقل محافل شده است، امروز سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی خبر عجیب دیگری را در جمع خبرنگاران اعلام کرد. زیبا اسماعیلی امروز با تاکید بر این‌که استفاده از کارت سوخت بر اساس مصوبه مجلس به زودی الزامی خواهد شد، افزود: افرادی که فاقد کارت سوخت هستند باید به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل نسبت به اخذ کارت سوخت اقدام کنند.

در این باره با رییس فر رئیس کانون کارفرمایان جایگاه‌های سوخت کشور به گفت‌وگو نشسته‌ایم. او معتقد است بازگشت دوباره کارت سوخت به جایگاه‌ها، بزرگ ترین فاجعه‌ای است که اتفاق خواهد افتاد.

رییس‌فر گفت: هنوز جایگاه‌های سوخت کشور، آفت‌زده از دوران استفاده از کارت سوخت است. مدت‌ها زمان برد تا کارگران و دلالان را از سیستم رانت‌زده بنزین دو نرخی و کارت سوخت تصفیه شوند. تا حدودی امروز به آرامش اقتصادی و اجتماعی رسیدیم و فرد و افرادی که گیرنده این تصمیم‌اند هیچ توجهی به آرامش اجتماعی و منافع ملی ندارند.

او ادامه داد: هنوز عوارض روزهای تلخ بنزین دو نرخی به طور کامل پاک از جامعه نشده. در آن زمان نه تنها مردم متضرر می‌شدند بلکه جایگاه‌داران هم در حالی که روح‌شان از دلالی‌ها خبر نداشت، مواخذه می‌شدند. اگر دوباره استفاده از کارت سوخت الزامی شود، همکاران من حاضرند که برای اعتراض به وضع و اصلاح آن اعتصاب کرده و جایگاه‌های خود را تعطیل کنند.

منبع: پول نیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.