| کد خبر: 156603 |

◄ در برابر تک تک امور جامعه مسئولید

مانده‌ام شایسته است شما را عزیز بنامم یا نه، این تردید از کجا می‌آید ؟ معلوم است از رفتار دو گانه و پر تبعیض‌تان.

تین نیوز

وبلاگ محمد آقازاده-بیژن نامدار زنگنه عزیز؛ مانده‌ام شایسته است شما را عزیز بنامم و یا نه، این تردید از کجا می‌آید ؟ معلوم است از رفتار دوگانه و پر تبعیض‌تان اما  بگذارید با یک پیشنهاد مشخص این گفت و گوی لاجرم یک طرفه را آغاز کنم با این یادآوری: در جامعه‌ای که حاکمان صدای محکومان را نشنوند روزگار خوبی را نمی‌شود برایش پیش‌بینی کرد، امشب طرف‌های نیمه شب یک پتو بردارید و  چند ورق مقوای نو، همان ها را جلوی در وزارتخانه بیاندازید و بعد روی مقواها دراز بکشید و بیست دقیقه تاب بیاورید تا درد کارتون خواب‌ها را بفهمید، شاید بگوئید مشکل کارتون خوابها جز مسئولیت شما نیست.

اما اشتباه می‌کنید چون عضو هیئت دولتید در برابر تک تک امور جامعه مسئولید و به عنوان شهروند لاجرم مسئول‌تر اما مسئله من خطاب به شما در این دغدغه کارتون خوابها نیست هر چند یک لحظه نمی‌توان از رنج‌شان چشم پوشید. بلکه دیدن عکسی تلخ و هولناک از دانشجویان دانشکده نفت باعث شد این پیشنهاد را به شما بدهم. دانشجویان در هوای سرد بیرون دانشکده با یک پتو دراز کشیدند ، چرا که در دانشکده را بر رویشان بسته اند، آب وبرق و گاز را قطع کردند - صحرای کربلای، شعب ابوطالب و یا غزه را به یادتان نمی آورد، مگر آنها چه می‌خواهند. کار در وزارت نفت، کاری که بخاطر یاد گرفتن اش کلی وقت و پول تلف شده است.

حق کار داشتن در قانون اساسی آمده است و تازه شما برای استخدام آنها متعهد شده‌اید. اگر آنها توسط وزارت نفت استخدام نشوند لاجرم تخصص شان به درد جایی دیگر نخواهد خورد و یا نان خور خانواده و یا دستفروش و زبانم لال کارتون خواب می شوند ، با فرزندان ملت بی رحمی تا کجا

 شما که  شجاعانه در برابر انتقاد از استخدام نمایندگان سابق مجلس و ژن‌های برتر سینه سپر می کنید و از کارتان دفاع می‌کنید، از خود نمی‌پرسید چرا کسانی را استخدام می‌کنید که تخصصی ندارند و از استخدام افرادی سرباز می‌زنید که تخصص دارند ولی پارتی ندارند و جز باندهای قدرت و ثروت نیستند.

انقلاب شکل گرفت با این تبعیض‌ها بجنگیم. بی شرمی است که فاعل تبعیض بشویم. می‌دانم هرگز پیشنهاد مرا اجرا نمی‌کنید و بر خلاف دانشجویانی که تازیانه بی‌تفاوتی تان را با گوش و پوست شان حس می کنم سر آسوده بر تخته خواب گرم و نرم می گذارید و به آرامی می خوابید چرا که تبعیض عادت تان شده است، نفرین بر ما از رئیس‌جمهوری در انتخابات دفاع کردیم که وزیرش به راحتی آب خوردن صدای درد و رنج دانشجویان را نمی‌شنود آن هم در آستانه روز دانشجو، باز در این مورد می‌نویسم.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.