| کد خبر: 154114 |

◄ توقف فعالیت نفت‌کش‌‌های بوشهر در اعتراض به طرح برندینگ شرکت نفت

بر اساس خبرهایی که در شبکه‌های مجازی منتشر شده، رانندگان نفت‌کش در بوشهر روز دوشنبه ۱۵ آبان‌ماه، در اعتراض به طرح برندینگ شرکت نفت و همچنین به دلیل عدم رسیدگی به خواسته‌هاشان، دست از کار کشیدند.

تین نیوز

بر اساس خبرهایی که در شبکه‌های مجازی منتشر شده، رانندگان نفت‌کش در بوشهر روز دوشنبه ۱۵ آبان‌ماه، در اعتراض به طرح برندینگ شرکت نفت و همچنین به دلیل عدم رسیدگی به خواسته‌هاشان، دست از کار کشیدند.

به گزارش تین‌نیوز، در توضیح تصاویری که از این اعتراض در شبکه‌های مجازی منتشر شده، آمده است: روز 15 آبان تمامی رانندگان نفتکش‌های انبار شرکت نفت بوشهر دست از کار کشیدند و هیچ سوختی برای جایگاه‌های استان بوشهر حمل نشد که این موضوع منجر به اتمام سوخت و تعطیلی برخی پمپ بنزین‌های این استان شد.

پیش از این نیز در استان‌های کرمان، مرکزی، یزد و ... نیز با عدم حمل فراورده‌های سوختی اعتراض خود را نسبت به اجرای این طرح اعلام کرده بودند.

یکی از مالکان نفت‌کش درباره دلیل اعتراض رانندگان و مالکان به طرح برندینگ، به تین‌نیوز گفت: به دلیل ابهام و عدم شفافیت موضوع، برداشت عمومی و کلی مالکان و رانندگان نفت‌کش که موجب اعتراضات اخیر شده از این قرار است که مجری طرح مذکور بدون کمترین سرمایه‌گذاری موثر در امور تولید و پالایش و پخش فرآورده های نفتی، صرفا با سوء استفاده از برخی ضعف‌های موجود در روند جاری پخش و پالایش، به‌دنبال ایجاد نوعی از درآمد رانتی برای خود است.

رضا زندیگان افزود: در حالی که این اقدام نه تنها به اصلاح و بهبود ساختار موجود کمکی نمی‌کند، بلکه موجب اختلال در اجرای روند موجود، و سهم‌گیری بی‌دلیل از درآمد فعالان این صنف و دست‌درازی به سفره نان آنان خواهد شد.

وی اظهار کرد: البته بارها برای کوچک شدن سفره و درآمد این صنف، با شکل‌های مختلف درست یا غلط اقداماتی صورت گرفته، اما چون اهداف اقدامات مذکور موجب تاثیرات مثبت در روند بهبود اقتصاد ملی کشور بوده فعالان این صنف  هیچگاه اعتراضی نسبت به آن نداشته اند.

به گزارش تین‌نیوز، زندیگان تاکید کرد: همچنین پیش‌بینی آینده شغلی این صنف، به‌واسطه اجرای طرح‌های خصوصی‌سازی ناموفق در گذشته که منجر به از بین رفتن برخی از صنایع و شرکت‌های تولیدی شده، با ابهام روبه رو شده که نگرانی و اعتراض مالکان و رانندگان نفت‌کش را موجب شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.