| کد خبر: 152040 |

نشان زرین سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران به شرکت فراب اهدا شد

در مراسم اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران، «نشان زرین» این نمایشگاه به شرکت فراب اهدا شد.

تین نیوز

در مراسم اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران، «نشان زرین»  این نمایشگاه به شرکت فراب اهدا شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فراب، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران، به مدت چهار روز و طی روزهای بیست‌و‌چهارم تا بیست‌و‌هفتم مهرماه 1396، با حضور بیش از 420 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

غرفه فراب در سالن خلیج فارس (44-1) این نمایشگاه، پذیرای جمع زیادی از مسئولان و فعالان صنعت آب کشور بود که از جمله بازدیدکنندگان می توان به مهندس «ستار محمودی»، سرپرست وزارت نیرو؛ مهندس «علی‌رضا دائمی»، قائم‌مقام وزیر نیرو در امور بین‌الملل؛ مهندس «رحیم میدانی»، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا؛ اشاره کرد. همچنین نمایندگان تعداد زیادی از شرکت‌های داخلی و خارجی با حضور در غرفه فراب، به گفتگو و مذاکره با نمایندگان شرکت در حوزه‌های مورد علاقه طرفین، پرداختند.

براساس این گزارش، در مراسم اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران که روز پنج شنبه بیست و هفتم مهرماه با حضور سرپرست وزارت نیرو و جمعی از معاونان و مدیران این وزارتخانه برگزار شد، «نشان زرین» این نمایشگاه توسط سرپرست وزارت نیرو به پاس حضور مستمر، فعال و تأثیرگذار در ادوار پیشین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران و کسب لوح‌های متعدد تقدیر از این نمایشگاه، به نماینده شرکت فراب اهدا شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.