| کد خبر: 148883 |

نمایش توانمندی‌ آسیا و اقیانوسیه در زمینه خودروهای گازسوز در تهران

هفتمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی دو سالانه خودروهای گازسوز آسیا و اقیانوسیه تحت عنوان ANGVA2017 با حضور فعالان این حوزه از 9 تا 11 آبان‌ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

تین نیوز

هفتمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی دو سالانه خودروهای گازسوز آسیا و اقیانوسیه تحت عنوان ANGVA2017 با حضور فعالان این حوزه از 9 تا 11 آبان‌ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این نمایشگاه که با حضور بیش از 800 فعال این حوزه شامل مدیران و کارشناسان ارشد شرکت‌های بین‌المللی، سفرای کشورها و مقامات برگزار می‌شود، زمینه‌ای برای نمایش و ارائه دستاوردها و ظرفیت‌های صنعتی کشور در صنعت خودروهای گازسوز است.

برگزاری نمایشگاه «انگوا» با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی و فعالان این حوزه از جمله شرکت‌های فناور، به ایجاد بستری برای توسعه تعاملات صنعتی بین‌المللی و ایجاد بازارهای صادراتی کمک می‌کند.

انجمن آسیا اقیانوسیه خودروهای گازسوز (ANGVA) در سال 2002 و با هدف برطرف کردن نیازهای تخصصی بهره‌برداران، سازندگان خودرو، تأمین‌کنندگان کارخانجات، تامین کنندگان گاز طبیعی، سازندگان قطعات و تجهیزات در تمامی بخش‌های گوناگون این صنعت ایجاد شده است.

به گزارش ایرنا، بر اساس آماری که از سوی انجمن جهانی خودروهای گازسوز تا پایان سال 2011 تهیه شده است ایران با دو میلیون و 859 هزار و 386 دستگاه خودروی گاز سوز جایگاه نخست استفاده از خودروهای گاز سوز جهان را داراست و کشورهای پاکستان و آرژانتین در مقامهای بعدی این رده بندی قرار دارند.

کشورهای برزیل، هند، چین، ایتالیا، اوکراین، کلمبیا و تایلند نیز رده‌های چهارم تا دهم این فهرست را به خود اختصاص دادند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.