| کد خبر: 145489 |

نفت خام سبک ایران ۵۱ دلاری شد

قیمت نفت خام سبک ایران در هفته منتهی به ۲۵ اوت (جمعه، سوم شهریورماه) با بیش از یک دلار افزایش به ۵۱ دلار برای هر بشکه رسید. پیش‌بینی رسیدن توفان «هاروی» به منطقه خلیج مکزیک در اواخر هفته گذشته سبب افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی شد.

تین نیوز

قیمت نفت خام سبک ایران در هفته منتهی به ۲۵ اوت (جمعه، سوم شهریورماه) با بیش از یک دلار افزایش به ۵۱ دلار برای هر بشکه رسید.  پیش‌بینی رسیدن توفان «هاروی» به منطقه خلیج مکزیک در اواخر هفته گذشته سبب افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی شد.

قیمت نفت خام سبک ایران در هفته منتهی به ۲۵ اوت با یک‌دلار و ۲۴ سنت افزایش به ۵۱ دلار برای هر بشکه رسید، میانگین قیمت نفت ایران از ابتدای سال ۲۰۱۷ تاکنون ۴۹ دلار و ۳ سنت بوده است. قیمت نفت خام سنگین ایران نیز به ۴۸ دلار و ۸۴ سنت برای هر بشکه رسید که نسبت به هفته گذشته ۹۶ سنت افزایش نشان می‌دهد.

 قیمت سبد نفتی اوپک نیز به ۴۹ دلار و ۷۰‌سنت برای هر بشکه رسید که نسبت به هفته گذشته ۹۹سنت افزایش یافته است. قیمت نفت خام شاخص دبلیو تی‌ای و برنت نیز در هفته منتهی به ۲۵ اوت به ترتیب ۱۲ سنت و یک دلار و ۴۹‌سنت برای هر بشکه افزایش یافت و به ۴۷ دلار و ۶۲ سنت و ۵۱ دلار و ۹۴سنت برای هر بشکه رسید.

همچنین قیمت نفت خام شاخص‌های دوبی و عمان نیز به ۵۰ دلار و ۳۱ سنت و ۵۰ دلار و ۴۵سنت برای هر بشکه رسید که نسبت به هفته گذشته به ترتیب ۹۰ و ۹۴ سنت افزایش را نشان می‌دهد.

 

منبع: خبرگزاری شانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.