| کد خبر: 134453 |

سود شرکت حمل و نقل نفتیِ Frontline افت کرد

شرکت حمل و نقل مواد نفتی Frontline به موجب افت درآمد و سود عملیاتی شاهد کاهش شدید سود در سه ماه نخست سال جاری میلادی بود.

تین نیوز

شرکت حمل و نقل مواد نفتی Frontline به موجب افت درآمد و سود عملیاتی شاهد کاهش شدید سود در سه ماه نخست سال جاری میلادی بود.

 

به گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از شرکت حمل و نقل مواد نفتی Frontline، سود این شرکت در سه ماه نخست سال جاری میلادی که در روز 31 ماه مارس پایان یافت به 27 میلیون و دو هزار دلار رسید که خبر از افت شدید 65.8 درصدی آن در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته می دهد.

بر اساس این گزارش، سود حاصل شرکت Frontline در سه ماه نخست سال 2016 میلادی 78 میلیون و 910 هزار دلار اعلام شده بود.

این گزارش ضمن اشاره به افت 22 درصدی درآمد شرکت و رسیدن آن به 177 میلیون و 130 هزار دلار در سه ماه نخست سال جاری میلادی، شرکت ادامه داد: درآمد عملیاتی Frontline در سه ماه نخست سال 2017 میلادی شاهد افت 60.3 درصدی بود و از رقم 102 میلیون و 770 هزار دلار در مدت مشابه سال 2016 به 40 میلیون و 790 هزار دلار رسید.

بر همین اساس، Frontline گفت: عملکرد ضعیف مالی به دنبال ضعف در بازار تانکر به وجود آمد و انتظار داریم این روند ادامه داشته باشد. با این حال، امیدواریم به موجب جایگاه قدرتمند خود ناوگان را با کمترین نرخ رشد دهیم.

این شرکت ادامه داد: دفتر سفارش Frontline تا پایان ماه مارس سال جاری میلادی شامل چهار فروند شناور VLCC، چهار فروند تانکر سوئزماکس و پنج فروند تانکر LR2 بود. شرکت در مجموع 55 فروند شناور به ظرفیت تقریبی 11 میلیون DWT را در ناوگان خود جای داده است.

رئیس بخش مدیریت شرکت در این گزارش گفت: فشار موجود در نرخ حمل ونقل مواد نفتی با تانکر با افزایش تقاضا و اوراق شناورها به تعادل می رسد و تاثیر منفی تحویل شناورهای نوساز خنثی می شود.

تامین مالی چهار فروند شناور VLCC و قراردادهای جدید از سوی شرکت اعتباری Suisse و ING انجام شد. در این راستا و در ماه های مارس و آوریل، Frontline وام هایی به ارزش 221 میلیون دلار از دو شرکت اعتباری مذکور دریافت کرد.

از سوی دیگر، این شرکت در ماه فوریه نیز تسهیلات وام بلند مدت به ارزش 321 میلیون و 600 هزار دلار از شرکت بیمه اعتباری و صادرات چین برای تامین مالی هشت فروند شناور تازه ساخت را دریافت کرد.

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.