| کد خبر: 159338 |

◄ کاهش ۸ درصدی سوانح جاده‌ای در سمنان

مدیر کل راه و ترابری استان سمنان از کاهش ۸ درصدی تلفات و سوانح جاده ای در ۹ ماهه اول امسال خبرداد.

تین نیوز

استان سمنان در ۹ ماهه اول امسال، ۸ درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته و در سال ۹۵ نسبت به ۹۴ حدود ۱۹ درصد کاهش تلفات رانندگی داشته است.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه علت اصلی تصادفات در استان سمنان، خواب‌آلودگی، واژگونی خودرو و عدم توجه به جلو است، اصلاح شیب شیروانی در کاهش تصادفات بسیار تاثیرگذار بود و افرادی که به علت خواب آلودگی از محور خارج می‌شدند در شیب شیروانی متوقف و تنها با خسارت خودرو مواجه بودند و از تلفات و جراحات سرنشینان خودرو کاسته شد.

به گزارش تین‌نیوز، سید عبدالمجیدنژاد صفوی درباره برنامه‌های راهداری این استان گفت: یکی از اقداماتی که در استان سمنان انجام شده، واگذاری عملیات راهداری به بخش خصوصی بود که مورد توجه وزیر راه‌و‌شهرسازی قرار گرفت و تمام فعالیت‌های حوزه راهداری در قالب مناقصه به بخش خصوصی واگذار شد که در افزایش بهره‌وری، بهینه سازی و اقدام به موقع در چند ماه گذشته موثر بوده است.

وی با بیان اینکه تمام تقاطع‌های غیرهمکف این استان برای زیباسازی محور‌ها دارای روشنایی در بالای تقاطع و نورپردازی شده اند، تصریح کرد: خوشبختانه این فعالیت باعث کاهش تصادف جاده‌ای شد که مورد توجه پلیس راه نیز قرار گرفته است.

براساس گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به گفته نجات صفوی تمام فعالیت‌های حوزه راهداری در قالب مناقصه به بخش خصوصی واگذار شد که در افزایش بهره‌وری، بهینه سازی و اقدام به موقع در چند ماه گذشته موثر بوده است.

13 دی ماه بود که وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای از مدیرکل راه و ترابری استان سمنان به خاطر عملیات بهسازی راه اصلی سمنان- فیروزکوه و واگذاری امور راهداری به بخش خصوصی به منظور افزایش بهره‌وری تشکر کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.