| کد خبر: 157522 |

بهره‌برداری از محورهای سمنان - فیروزکوه و شاهرود-آزادشهر تا دهه‌ فجر

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان از آماده افتتاح دو قطعه 10 و 11کیلومتری از دو محور سمنان - فیروزکوه و شاهرود - آزادشهر تا دهه‌ فجر امسال خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان از آماده افتتاح دو قطعه 10 و 11کیلومتری از دو محور سمنان - فیروزکوه و شاهرود - آزادشهر تا دهه‌ فجر امسال خبر داد. 

عبدالمجید نژادصفوی اظهار کرد: 10 کیلومتر از محور سمنان-فیروزکوه آماده شده و در حال حاضر در حال انجام آسفالت یک کیلومتر پایانی آن هستیم.

وی ادامه داد: عملیات تکمیل سیستم مربوط به روشنایی و نصب گاردریل‌های این محور نیز تا پیش از بهمن‌ ماه انجام و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با بیان اینکه این محور در چند فاز تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد افزود: این محور در دو استان سمنان و تهران واقع شده و آماده‌سازی بخش استان سمنان به عهده ما است.

وی با بیان اینکه 27 کیلومتر دیگر از این محور باقی‌مانده تصریح کرد: این 27کیلومتر نیز از طریق ماده 56 در حال پیگیری است و قرارداد آن با پیمانکار منعقد شده و پس از طی فرآیند قانونی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، نژاد صفوی با بیان اینکه قرار است که کل این محور دوبانده شود خاطرنشان کرد: در بخش استان تهران نیز تا جایی که اطلاع داریم همکاران ما در حال انجام عملیات راه‌سازی هستند و امیدواریم با تکمیل هر دو بخش در دو استان، مردم بتوانند از این محور بهره‌مند شوند.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان همچنین از آماده شدن یک قطعه 11کیلومتری از محور شاهرود-آزادشهر خبر داد و گفت: این قطعه نیز آخرین مراحل تکمیل پروژه را طی کرده و تا دهه‌ فجر امسال افتتاح می‌شود. 


 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.