| کد خبر: 147731 |

آمادگی ناوگان جاده‌ای استان سمنان برای انتقال زائران اربعین حسینی

سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان از آمادگی این اداره کل برای جابه‌جایی زائران اربعین خبر داد و گفت: سال گذشته ۹۸ دستگاه اتوبوس مسئول انتقال زائران بودند.

تین نیوز

سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان از آمادگی این اداره کل برای جابه‌جایی زائران اربعین خبر داد و گفت: سال گذشته ۹۸ دستگاه اتوبوس مسئول انتقال زائران بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان منصورکیایی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: انجمن های صنفی حمل و نقل مسافر جاده ای استان سمنان با بهره مندی از حداکثر ظرفیت ناوگان مسافری آماده خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

وی ضمن تقدیر از زحمات و خدمات شرکت‌ها و رانندگان حوزه مسافر استان سمنان در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در سال گذشته افزود: در سال گذشته ۹۸ دستگاه اتوبوس از مبداء استان برای انتقال زائران اختصاص یافت و خدمات رسانی به بیش از ۳۵ اتوبوس در راه مانده نیز از سوی صنوف حمل و نقل جاده ای مسافر استان انجام گرفت.

 سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان با اشاره به اینکه خدمات رسانی به زائران از افتخارات صنوف حمل و نقل و شاغلان بخش جاده ای است، افزود: حفظ ایمنی تردد، تکریم زائران اربعین حسینی، تأمین وسایل نقلیه سالم و مناسب و هماهنگی کامل با این اداره کل در مقوله اعزام اتوبوس از مهمترین وظایف مدیران و متصدیان شرکت های مسافربری است که بر اساس برنامه ریزی‌های لازم انجام شده که با لطف خداوند این امر در اربعین امسال به خوبی انجام خواهد شد.

منصورکیایی افزود: همانند سنوات گذشته بر اساس هماهنگی انجام شده با صنوف حمل و نقل جاده ای، ناوگان باری استان سمنان نیز آماده ارائه خدمات داوطلبانه برای جابجایی تجهیزات موکبان استان را نیز خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.