| کد خبر: 145695 |

مسیر فیروزکوه به سمنان 4 بانده می‌ شود

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس با بیان اینکه مسیر فیروزکوه به سمنان چهار بانده می‌شود، گفت: بزرگراه حرم تا حرم از پروژه‌های مهم سمنان است.

تین نیوز

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس با بیان اینکه مسیر فیروزکوه به سمنان چهار بانده می‌شود، گفت: بزرگراه حرم تا حرم از پروژه‌های مهم سمنان است.

به گزارش ایران اکونومیست؛ احمد همتی در این خصوص گفت: هنوز مشکلاتی در حوزه‌های مختلف و به تناسب در زیر ساخت‌های مختلف وجود دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در بخش راه‌ در استان سمنان حرکت‌های خوبی در راستای رفع کمبودها، مشکلات و توسعه این جنس زیرساخت‌ها در حال انجام بوده و اقدامات خوبی هم صورت گرفته است.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس با تأکید بر اینکه پروژه بزرگراه حرم تا حرم از گرمسار به سمنان آغاز شده است، تصریح کرد: این پروژه از جمله پروژه‌های مهم و بزرگراهی در استان به شمار می‌رود و در جهت توسعه راه‌ها اجرایی می‌شود.

همتی با اشاره به اینکه چهار بانده شدن مسیر فیروزکوه به سمنان از دیگر پروژه‌های مهم زیرساختی در حوزه راه در استان سمنان است، اضافه کرد: توسعه این مسیر به کاهش حجم ترافیک و تصادفات منجر می‌شود و اقدامات لازم در این راستا در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پل‌هایی که سال‌ها معطل مانده بود، مانند پل مؤمن‌آباد ظرف یک یا دو ماه آینده افتتاح می‌شود، تصریح کرد: پل درجزین هم افتتاح شد که از پروژه‌های ضروری زیرساختی به شمار می‌رفت.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس با تأکید بر اینکه توسعه راه‌های ریلی را هم در دستور کار داریم، اضافه کرد: قرارداد اولیه در این راستا بسته شده است و می‌تواند وزنه مهم کمکی برای توسعه راه ریلی تهران به مشهد باشد.

همتی با اشاره به اینکه پروژه خط ریلی قطار حومه‌ای تهران- گرمسار را هم در دستور کار داریم، تصریح کرد: تکمیل و اجرای این پروژه‌ها کمک شایانی به حوزه حمل و نقل جاده‌ای و ریلی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه جلسه‌ای درباره پروژه فرودگاه سمنان با مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور و معاونان او داشتیم، افزود: روند راه‌اندازی فرودگاه سمنان بررسی شد و امیدواریم به‌زودی پرواز در این فرودگاه را شاهد باشیم که به توسعه استان کمک می‌کند و در آینده شاهد بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با تأکید بر اینکه دو هزار و ۸۰۰ متر در بخش باند فرودگاه آماده است، تصریح کرد: این فرودگاه برای پرواز هواپیماهای کوچک با ظرفیت ۸۰ تا ۱۰۰ مسافر آماده است.

همتی با اشاره به اینکه مصوبه‌ای گرفتیم که باند فرودگاه سمنان سه هزار و ۳۰۰ متر شود تا پرواز برای هواپیماهای پهن‌پیکر هم فراهم شود و ظرفیت پرواز مسافران را هم بالا ببریم، ادامه داد: دنبال راه‌اندازی ترمینال فرودگاه هستیم تا ظرف چند ماه آینده پروازها را شروع کنیم؛ سایر زیرساخت‌ها هم شکل خواهد گرفت که بخش عمده‌ای از آن انجام شده است و آتش‌نشانی و هواشناسی هم به این زیرساخت‌ها اضافه می‌شود.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه هدف توسعه زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف به‌ویژه راه و حمل و نقل است، اظهار کرد: رفع مشکلات در سایر حوزه‌ها را نیز پیگیر هستیم تا برطرف شود.

 

 

 

منبع: سايت خبری ایران اکونومیست

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.