| کد خبر: 142091 |

رئیس پلیس‌راه استان سمنان:

ترافیک در محور آزادشهر – شاهرود روان است

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با بیان اینکه حادثه سیل روز گذشته تلفات جانی و مالی در جاده‌های شاهرود نداشت گفت: ترافیک در محور آزادشهر – شاهرود روان است.

تین نیوز

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با بیان اینکه حادثه سیل روز گذشته تلفات جانی و مالی در جاده‌های شاهرود نداشت گفت: ترافیک در محور آزادشهر – شاهرود روان است.

سرهنگ حسن خسرو جردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در سمنان ، با اشاره به بارندگی شدید روز گذشته در شهرستان شاهرود اظهار داشت: بارندگی شدید در شهرستان شاهرود سبب ایجاد ترافیک نیمه سنگین در محور آزادشهر - شاهرود شد که این مسئله با مدیریت نیروهای پلیس برطرف شد.

وی با بیان اینکه این وضعیت ترافیک و تردد خودرو در این محور ساعت 10:30 شب گذشته بهبود یافت خاطرنشان کرد: حادثه سیل روز گذشته در محورهای مواصلاتی و جاده‌های شهرستان شاهرود تلفات جانی و مالی نداشت.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان تأکید کرد: سیلاب‌ها در مراتع و در جوار رودخانه‌های این شهرستان راه افتاد که از سوی مدیریت بحران نیز برای برطرف کردن این مشکل اقداماتی انجام شد.

وی تصریح کرد: ترافیک در محور آزادشهر- شاهرود هم‌اکنون کاملاً روان وضعیت آن عادی اعلام‌ شده است.

خسرو جردی اذعان کرد: مسافران در مسیرهای استان سمنان مشکلی برای تردد ندارند و هیچ جاده‌ای در سراسر استان مسدود نیست.

وی با تأکید بر اینکه مسافران باید پیش از سفر از وضعیت آب و هوایی و مسیرهای حرکتی مطلع شوند اضافه کرد: مسافران باید برای این مهم با دستگاه‌های مطلع ارتباط برقرار کنند و از امنیت مسیر آگاه شوند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با تأکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس‌راه استان سمنان شبانه‌روز در حال ارائه خدمت به مردم در سطح جاده‌ها هستند چرا که حفظ امنیت مردم یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این ارگان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.