| کد خبر: 73994 |

در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ علت افزایش سهم ایرلاین‌های خارجی از آسمان ایران / چاره ای جز حضور خارجی‌ها در پروازهای بین المللی نیست

تین نیوز | رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی، با بیان اینکه مشکلات صنعت هوایی کشور باعث شده سهم ایرلاین های خارجی در پروازهای بین المللی بیشتر از ایرلاین های داخلی باشد، گفت: به خاطر کاستی هایی که در بخش هوایی وجود دارد چاره ای جز حضور ایرلاین های خارجی در بازار ایران نیست.

محمدحسن کرمانی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با بیان اینکه بخاطر شرایط سیاسی در کشور در صنعت هوانوردی و حمل و نقل هوایی نقاط ضعف وجود دارد، اظهار داشت: در طول سالهای تحریم نتوانستیم هواپیما بخریم و ناوگان را افزایش دهیم، به همین علت نباید منکر کاستی ها باشیم.

وی افزود: طبیعی است در این شرایط ایرلاین های خارجی که توان عملیات دارند، از این فرصت استفاده و تلاش می کنند سهم بیشتری از بازار ایران کسب کنند، که البته این موضوع به معنی سوء استفاده آنها نیست.

کرمانی با بیان اینکه مشکلات صنعت هوایی کشور باعث شده سهم ایرلاین های خارجی در پروازهای بین المللی بیشتر از ایرلاین های داخلی باشد، اظهار داشت: با توجه به بهبود روابط بین الملل در صورتیکه ما هم بتوانیم در آینده نزدیک، ناوگان خود را توسعه و تعداد پروازها را افزایش دهیم، می توانیم در بازار دیگر کشورها هم سهم قابل توجه کسب کنیم.

وی ضمن انتقاد از افزایش سهم ایرلاین های خارجی در بازار آسمان ایران، گفت: به خاطر کاستی هایی که در بخش هوایی وجود دارد چاره ای جز حضور ایرلاین های خارجی در بازار ایران نیست، مگر اینکه به این نتیجه برسیم که بخواهیم برای بازار محدودیت ایجاد کنیم، که اساسا این کار اشتباه است.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی، اظهار داشت: نمی توانیم مانع از سفرهای مردم شویم زیر این سفرها براساس نیازهای مختلف مردم انجام می شود، به این ترتیب نباید درهای کشور را به روی ایرلاین های خارجی ببندیم.

کرمانی تصریح کرد: تنها راه حل این مشکل، ایجاد شرایطی است که تعداد ناوگان و پروازها افزایش یابد در غیر این صورت همین شرایط همچنان ادامه خواهد یافت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.