| کد خبر: 169122 |

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی:

◄ چرا لیست دفاتر خدمات مسافرت هوایی ملغی یا معلق منتشر شد؟

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران از رسانه‌ای کردن تعلیق و لغو مجوز تعدادی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی انتقاد کرد.

تین نیوز

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران از رسانه‌ای کردن تعلیق و لغو مجوز تعدادی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی انتقاد کرد.

حرمت‌اله رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز در واکنش به خبر لغو مجوز 15 دفتر و تعلیق شش دفتر خدمات مسافرت هوایی در تهران که آن را سازمان هواپیمایی کشوری رسانه‌ای کرده بود، عنوان کرد: در شرایط کنونی رسانه‌ای کردن این موضوع به‌هیچ‌عنوان کار درستی نبود.

وی در ادامه مطلب فوق افزود: واقعیت مصاحبه مدیرکل روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی کشوری این‌گونه نبوده است؛ سازمان به تعدادی دفاتر خدمات مسافرتی هوایی مجوز داده است اما به دلیل عدم فعالیت آن را لغو کرده است و تخلفی از سوی این دفاتر انجام نشده است.

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی عنوان کرد: اگر تخلفی از سوی این دفاتر انجام شده است چرا سازمان هواپیمایی کشوری دلیل آن را عنوان نکرده است؟

رفیعی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به تفاهم‌نامه انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و سازمان هواپیمایی کشوری لغو و تعلیق دفاتر از سوی این سازمان مغایر تفاهم‌نامه که امضا شده است نخواهد بود، توضیح داد: این تفاهم‌نامه از اول مردادماه سال جاری اجرایی خواهد شد که بر اساس این تفاهم‌نامه کار رسیدگی به شکایات، بازرسی از دفاتر، تشکیل پرونده برای تمدید مجوز و اخذ مجوز و ... به این انجمن واگذار می‌شود.

روز گذشته مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از لغو مجوز 15 دفتر و تعلیق 6 دفتر خدمات مسافرت هوایی در تهران از ابتدای خردادماه امسال تاکنون خبر داد.

رضا جعفرزاده در این رابطه عنوان کرد که در بازرسی‌های مستمر و موردی کارشناسان دفتر نظارت‌بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان از دفاتر خدمات مسافرت هوایی مواردی ازجمله عدم تمدید ضمانت‌نامه، عدم احراز شرایط راه‌اندازی پس از تعلیق در مدت تعیین‌شده و از همه مهم‌تر عدم توجه به اخطارها و دستورالعمل‌های سازمان هواپیمایی کشوری محرز و به لغو مجوز 15 دفتر و تعلیق 6 دفتر خدمات مسافرت هوایی در تهران منجر شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.