| کد خبر: 165144 |

◄ راه‌اندازی جایگاه عرضه سوخت مرکز سوخت‌گیری مهرآباد

جایگاه پیشین با توجه به قدمت، نیازمند تعمیرات مستمر بود، بنابراین پس از دریافت مجوزهای لازم و برگزاری مراحل مناقصه پروژه جدید به مرحله اجرا رسید.

تین نیوز

جایگاه عرضه سوخت مرکز سوخت‌گیری مهرآباد با اعتباری بالغ بر ۱.۳ میلیارد تومان در مساحت ۴۸۰ متر مربع به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره‌کل سوخت‌گیری هواپیمایی کشور، این جایگاه حاصل یک سال تلاش مجموعه اداره‌کل سوخت‌گیری هواپیمایی کشور و مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی مهرآباد است.

مرتضی عابدینی، رئیس اداره کل سوخت‌گیری هواپیمایی کشور، در این زمینه گفت: جایگاه پیشین با توجه به قدمت، نیازمند تعمیرات مستمر بود، بنابراین پس از دریافت مجوزهای لازم و برگزاری مراحل مناقصه پروژه جدید به مرحله اجرا رسید.

وی تاکید کرد: جایگاه جدید از این نظر که همه ادوات نقلیه و ثابت خطوط هوایی مهرآباد و یگان‌های مستقر سرویس‌دهنده در فرودگاه مهرآباد امکان تامین سوخت از این جایگاه رادارند، حائز اهمیت است.

رئیس اداره کل سوخت‌گیری هواپیمایی کشور تصریح کرد: مصرف شامل ۲۳۰ خودروی بنزینی و ۲ تانکر حمل بنزین و همچنین ۲۰ خودروی گازوییلی و ۱۶ تانکر حمل گازوییل است که روزانه فروشی بالغ‌بر ۵ هزار لیتر بنزین و ۱۰ هزار لیتر گازوییل را به خود اختصاص داده است.

به همین منظور جایگاه‌های موقت با ظرفیت ۱۷ هزار لیتر باید پاسخگوی مجموعه باشد که با تمهیدات اندیشیده شده و استقرار کانتینر موقت برای همکاران عملیات، نظارت فروش و اجرای رسید سوخت به طور روزانه انجام شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.