| کد خبر: 161571 |

◄ روایت یک شاهد عینی از عملیات جست‌وجو در کوه‌های «دنا»

یکی از شاهدان محلی در روستای اطراف حادثه از کمبود نیروی انسانی گفت و افزود: خانواده جانباختگان در مدارس روستای بیده اسکان داده شده‌اند.

تین نیوز

یکی از شاهدان محلی در روستای اطراف حادثه از کمبود نیروی انسانی گفت و افزود: خانواده جانباختگان حادثه سقوط هواپیما در مدارس روستای بیده اسکان داده شده‌اند.

یکی از افراد محلی در روستای بیده در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز با تشریح وضعیت عملیات امداد و نجات برای پیدا کردن لاشه هواپیمای سقوط کرده، گفت: در حال حاضر برای ادامه عملیات تجسس با کمبود نیرو مواجه هستند و با این شرایط نمی‌توانند پاسخگوی بازماندگان این هواپیمای سقوط کرده باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پاسخگویی به بازماندگان به خوبی انجام نمی‌گیرد، عنوان کرد:  از روز گذشته خانواده جانباختگان در مدارس روستای بیده اسکان داده شده‌اند.

این شاهد محلی با بیان اینکه هنوز لاشه هواپیما پیدا نشده است، بیان کرد: در حال حاضر یک توده بسیار بزرگ ابر در کوه‌های دنا شکل گرفته که باعث شده هلی‌کوپترهای جست‌وجو و نجات نتوانند عملیات امداد و نجات را ادامه بدهند.

او در پاسخ به این سوال که آیا در بین خانواده جانباختگان این هواپیما امیدی برای زنده بودن مسافران است، گفت: خیر، دیگر تمام خانواده ها امیدشان را از دست داده‌اند. با توجه به سرمای شدید شب گذشته در کو‌ه دنا حتی اگر مسافری در حادثه سقوط زنده مانده بود هم منجمد شده و دیگری امیدی به زنده بودن هیچ کدام نیست.

طبق گفته او، روز گذشته وزیر نیرو در بین خانواده جانباختگان حاضر شده است.

بیده

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.