| کد خبر: 161175 |

◄ حفظ ایمنی دلیل لغو و تأخیر پروازها در شرایط نامناسب جوی است

با مسئولیت‌پذیری بیشتر تمامی بخش‌های دخیل در سرویس‌دهی به مردم در حوزه حمل‌ونقل هوایی امکان پیشرفت سریع‌تر و تضمین حرکت به سمت توسعه و تعالی در جهت برآوردن انتظارات مردم میسر است.

تین نیوز

 رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ایمنی را اولویت اول این سازمان دانست.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری علی عابدزاده گفت: با نگاه جامع به فعالیت‌های انجام‌شده و اینکه یکی از اولویت‌های مهم سازمان دور کردن پروازها از مخاطرات و تضمین بی‌خطری آنهاست- که در وضعیت بد جوی اخیر نیز با جدیت دنبال شد -، نوع نگاه و قضاوت‌ها نسبت به تلاش بخش هوایی منصفانه‌تر خواهد شد.

وی اظهار داشت: با مسئولیت‌پذیری بیشتر تمامی بخش‌های دخیل در سرویس‌دهی به مردم در حوزه حمل‌ونقل هوایی امکان پیشرفت سریع‌تر و تضمین حرکت به سمت توسعه و تعالی در جهت برآوردن انتظارات مردم میسر است.

رئیس سازمان هواپیمایی بابیان اینکه میزان جابه‌جایی‌ها در 10 ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزایش‌یافته است، افزود: شرکت‌های هواپیمایی نسبت به سیاست‌های سازمان به‌خصوص اهدافی که پس از آزادسازی نرخ بلیت هواپیما دنبال شده است به‌خوبی آگاهی دارند که لازم است نسبت به مدیریت فروش خود و حرکت و حذف تدریجی پروازهای چارتری اقدامات لازم را انجام دهند.

مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری نیز در پاسخ به بعضی از سؤالات مطرح در خصوص توزیع بلیت هواپیما و حقوق مسافران گفت: عدم تناسب زیرساخت‌ها در بعضی از فرودگاه‌ها، ترافیک بالای تقاضای پروازی و الزام به استفاده از ظرفیت موجود می‌تواند باعث بروز نارسایی‌ها گردد و تلاش ما در سازمان هواپیمایی کشوری پاسخ به مطالبات با همین ظرفیت‌هاست.

وی در خصوص ضرورت پاسخگویی شفاف به مسافران و انتظارات شرکت‌های هواپیمایی گفت: در این خصوص دستورالعمل حقوق مسافر نیز تکلیف شرکت‌های هواپیمایی را مشخص کرده است و یقیناً پایبندی به شرایط مندرج در دستورالعمل بسیاری از شکایات کاهش خواهد یافت.

در این جلسه راهکارهای تسهیل در چگونگی خدمات‌رسانی به مسافران به‌خصوص ایام نوروز و چگونگی برخورد با متخلفان احتمالی در این ایام مورد بحث و بررسی قرار گرفت

در ادامه نشست حضار نقطه نظرات خود را در راستای هرچه بهینه‌تر شدن سرویس‌دهی، دفاع از حقوق مسافران و همچنین نقش واحدهای مختلف در جهت توسعه صنعت، بیان کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.