| کد خبر: 156411 |

آغاز مجدد بازرسی ها براساس مقررات جدید

سرپرست عملیات پرواز سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز مجدد بازرسی های (RAMP INSPECTION) بر اساس مقررات جدید توسط بازرسان عملیات پرواز سازمان خبر داد.

تین نیوز

سرپرست عملیات پرواز سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز مجدد بازرسی های (RAMP INSPECTION) بر اساس مقررات جدید توسط بازرسان عملیات پرواز سازمان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری مجید اخلاقی اظهارداشت: با توجه به تغییر مقررات سازمان هواپیمایی کشوری در حوزه عملیات پرواز  دور جدید بازرسی ها جزء اولویت های این سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: با تلاش کارشناسان دفتر عملیات پرواز سازمان و پس از تهیه و تدوین الزامات مربوط به RAMP INSPECTION به عنوان بخشی از مقررات Part-ARO   و برگزاری دوره های آموزشی , روز گذشته این بازرسی ها در فرودگاه حضرت امام (ره) از شرکت های هواپیمایی آغاز شد.

سرپرست دفتر عملیات پروازتصریح کرد: این نوع از بازرسی ها بعنوان مکمل ممیزی های مربوط به صدور و یا تمدید مجوز بهره برداری هوایی و همچنین به عنوان نوعی از نظارت های مستمر سازمان هواپیمایی کشوری بر نحوه عملکرد شرکت های هواپیمایی نقش به سزایی در ارتقاء ایمنی پروازها خواهد داشت.

وی اظهار داشت: در صورت وجود اشکالات جدی و موثر بر ایمنی پروازها آن هواپیما امکان پرواز نخواهد داشت و بازرسان دفتر عملیات پرواز طبق مقررات و تنها پس از رفع اشکالات اجازه پرواز برای هواپیما را صادر خواهند کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.