| کد خبر: 151768 |

در واکنش به خبر افزایش نرخ بلیت پروازهای اربعین؛

ارائه بلیت پروازهای اربعین در دفاتر مجاز و نمایندگی های شرکتهای هواپیمایی با نرخ مصوب

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ارائه بلیت پروازهای اربعین در دفاتر مجاز و نمایندگی های شرکتهای هواپیمایی با نرخ مصوب در حال انجام است.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ارائه بلیت پروازهای اربعین در دفاتر مجاز و نمایندگی های شرکتهای هواپیمایی با نرخ مصوب در حال انجام است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده افزود: بلیت پروازهای اربعین که با نرخ مصوب در مسیر پروازی تهران- نجف- تهران، تهران- بغداد- تهران یک میلیون و 200 هزار تومان و مشهد- نجف- مشهد، مشهد- بغداد- مشهد یک میلیون و 500 هزار تومان و بلیت یکسره از مبدا تهران 600 هزار تومان و یکسره مشهد به دو مقصد نجف و بغداد 750 هزار تومان تعیین شده است، هم اکنون در تمامی مراکز فروش معرفی شده از طرف شرکت های هواپیمایی و دفاتر نمایندگی ها (پیوست) در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پروازهای اربعین حسینی از 13 آبان آغاز و تا 22 آبان ماه جاری ادامه خواهد داشت گفت: با هماهنگی های به عمل آمده هرگونه تخلف از طرف دفاتر دارای مجوز بند الف توسط دفتر نظارت سازمان، دفاتر و سایت های دیگر به مراجع ذی صلاح جهت اعمال قانون معرفی و با هرگونه فروش خارج از نرخ مصوب بدون اغماض برخورد خواهد شد.

جعفرزاده تصریح کرد: به عنوان نمونه آنچه در بازرسی بازرسان سازمان بدست آمد، تاکنون تعدادی از مراکز و دفاتری که در ارائه بلیت های اربعین به توصیه های سازمان هواپیماییی کشوری توجهی نکرده اند از لیست مراکز مجاز حذف و سایت های متخلف به پلیس فتا معرفی شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه برخورد با متخلفان مستلزم ارائه مدارک مستند است خاطرنشان کرد: در حال حاضر امکان تهیه بلیت در مراکز مجاز برای شهروندان تهرانی و سایر شهرستان ها فراهم است و سازمان هواپیمایی کشوری آماده است تا با هرگونه شکایتی از طریق سایت سازمان به نشانی www.cao.ir برخورد کند.

وی از رسانه ها خواست نسبت به انتشار هر گونه اخباری پیرامون فروش بلیت پروازهای اربعین به صورت دقیق و صحیح اقدام و در صورت بروز هرگونه تردید در خصوص نرخ بلیت و یا فروش غیرقانونی مراتب را به اطلاع روابط عمومی سازمان رسانده و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.