| کد خبر: 151163 |

تکذیب خبر اوج‌گیری نرخ بلیت پروازهای اربعین

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، اوج‌گیری نرخ بلیت پروازهای اربعین با شیب تند و فروش بلیط مسیر مشهد ــ نجف با قیمت ۲میلیون تومان را تکذیب کرد.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، اوج‌گیری نرخ بلیت پروازهای اربعین با شیب تند و فروش بلیط مسیر مشهد ــ نجف با قیمت ۲میلیون تومان را تکذیب کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده در واکنش به انتشار خبری مبنی بر اوج‌گیری نرخ بلیت پروازهای اربعین با شیب تند و فروش بلیط مسیر مشهد ــ نجف با قیمت ۲میلیون تومان گفت: نرخ بلیت پروازهای ایام اربعین با هیچ گونه افزایشی رو به رو نبوده و شرکت های هواپیمایی و دفاتر معرفی شده ملزم به فروش با نرخ بلیت در مسیرهای تهران- نجف- تهران، تهران- بغداد- تهران یک میلیون و 200 هزار تومان و مشهد- نجف- مشهد، مشهد- بغداد- مشهد یک میلیون و 500 هزار تومان و بلیت یکسره از مبدا تهران 600 هزار تومان و یکسره مشهد به دو مقصد نجف و بغداد 750 هزار تومان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه پروازهای اربعین حسینی از 13 آبان آغاز و تا 22 آبان ماه جاری ادامه خواهد داشت افزود: هر گونه فروش خارج از نرخ اعلام شده تخلف محسوب شده و در صورت ارسال شکایات از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir به طور حتم با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری به منظور ساماندهی و جلوگیری از اختلال در فروش بلیت پروازهای ایام مذکور لیست تکمیلی (پیوست) نمایندگان رسمی فروش بلیط پروازهای ایام اربعین را جهت رفاه متقاضیان با ذکر آدرس و شماره تلفن های آن مراکز اعلام کرده است همچنین علاوه بر دفاتری که در جدول پیوست آمده است نمایندگی فروش شرکت های هواپیمایی نیز آمادگی خود را برای ارائه بلیت اعلام کرده اند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از مسافران خواست تا از خرید بلیت از مراکز غیر مجاز خودداری کنند و در صورت مشاهده فروش بلیت توسط سایت ها و مراکز غیر مجاز برخورد خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.