| کد خبر: 150949 |

با حکم رسمی آخوندی صورت گرفت؛

◄ تکیه اولین بانوی مدیرعامل بر صندلی «هما»

فرزانه شرفبافی به عنوان تنها مدیرعامل زن در صنعت هوایی کشور حکم انتصاب خود را به طور رسمی از وزیر راه و شهرسازی دریافت کرد.

تین نیوز

فرزانه شرفبافی به عنوان تنها مدیرعامل زن در صنعت هوایی کشور حکم انتصاب خود را به طور رسمی از وزیر راه و شهرسازی دریافت کرد.

به گزارش تین‌نیوز، وزیر راه و شهرسازی طی حکمی فرزانه شرفبافی را به عنوان مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

وی پیش از این عضو هیئت‌‌مدیره هما بود، مسئولیت‌هایی مانند مدیرکل پژوهش و به‌سازی منابع انسانی هما، ریاست مرکز آموزش و به‌سازی منابع انسانی هما، ریاست ارشد تضمین کیفیت در مهندسی و تعمیرات هما و همچنین دبیری انجمن علمی حمل‌ونقل هوایی کشور را در کارنامه خود دارد.

فرزانه شرفبافی از سال 1375 وارد شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شد که در نهایت با سمت‌های مختلف در سال 1395 به عضو هیات مدیره این شرکت در آمد.

بازسازی ساختاری همه‌جانبه‌ هما اعم از حقوق، مالی، فنی، ناوگان و تجهیزات «هما»، رقابت در سطح منطقه و جهان با به‌کارگیری مدیریت تحول تمام‌عیار در شرکت، توجه به ایمنی و استانداردهای بین‌المللی در عملیات هوانوردی برای افزایش کارایی، تکیه بر اصول مدیریت بازرگانی حاکمیت شرکتی و مدیریت، رعایت حقوق و جلب رضایت مشتریان، دسترسی گسترده‌تر مردم به خدمات هوایی و برقراری عدالت جغرافیایی از جمله مأموریت‌های اوست که محقق شدن این مأموریت شش‌گانه سکوی پرشی برای ایرلاین ملی در سطح منطقه و جهان خواهد بود.

متن حکم وزیر راه و شهرسازی به شرح ذیل است:

سرکار خانم دکتر فرزانه شرفبافی

با سلام

پیرو حکم سرپرستی شماره ۱۷۴۴۷/۱۰۰/۰۲ مورخ ۱۳۹۶/۴/۱۹ و به استناد تصویب‌نامه شماره ۸۷۵۷۱/ت۵۴۴۷۸ه مورخ ۱۳۹۶/۷/۱۸ هیات وزیران، سرکار به عنوان مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) منصوب می‌شوید. توفیق روزافزون شما را از خداوند متعال مسألت دارم.

عباس آخوندی - وزیر

همچنین متن حکم هیئت‌وزیران نیز مورخ ۱۳۹۶/۷/۱۲ به شرح زیر اعلام شده است:

هیات وزیران در جلسه ۱۳۹۶/۷/۱۲ به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و به استناد ماده (۱۷) اصلاحی اساسنامه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران – مصوب ۱۳۵۸- تصویب کرد:

خانم فرزانه شرفبافی به عنوان مدیرعامل شرکت هواپیمایی جهموری اسلامی ایران منصوب می‌شود.

اسحاق جهانگیری-معاون اول رییس جمهور

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.