| کد خبر: 147563 |

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری عنوان کرد

◄ عزم دولت و مجلس برای رشد صنعت هوانوردی

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه خبر همواره از مرزها عبور می‌کند و به همین جهت باید رسانه‌ها اطلاع‌رسانی دقیق و درست را مدنظر قرار دهند، افزود: انتقاد سازنده به صنعت حمل ونقل کشور کمک خواهد کرد اما نباید بگذاریم که از آن برای سوء استفاده بین‌المللی استفاده شود؛ ما به تازگی از فضای سه دهه تحریم بیرون آمده‌ایم و خوشبختانه فضای بهتری در صنعت حمل و نقل هوایی کشور حاکم شده است

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری یکی از امتیازات شبکه خبری «تین‌نیوز» را آشنایی کامل و تخصصی با صنعت حمل‌ونقل عنوان کرد.

به گزارش خبرنگاv تین‌نیوز، رضا جعفرزاده در حاشیه نمایشگاه هوایی «ایروپرشیا» در بازدید از غرفه تین‌نیوز یکی از امتیازهای این شبکه خبری را آشنایی کامل مجموعه با صنعت حمل و نقل کشور و نگاه تخصصی دانست و گفت: پایگاه تخصصی صنعت حمل‌ونقل «تین‌نیوز» در گذشته از سوی وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری برای بهتر شدن توصیه‌هایی داشت.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از رسالت‌های اصلی رسانه‌ها انتشار اخبار موثق است و همیشه اخبار قبل از انتشار بایستی از مراجع ذی‌ربط تائید شود و این امر جزو اهداف رسانه‌های حرفه‌ای است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه خبر همواره از مرزها عبور می‌کند و به همین جهت باید رسانه‌ها اطلاع‌رسانی دقیق و درست را مدنظر قرار دهند، افزود: انتقاد سازنده به صنعت حمل ونقل کشور کمک خواهد کرد اما نباید بگذاریم که از آن برای سوء استفاده بین‌المللی استفاده شود؛ ما به تازگی از فضای سه دهه تحریم بیرون آمده‌ایم و خوشبختانه فضای بهتری در صنعت حمل و نقل هوایی کشور حاکم شده است.

جعفرزاده با بیان اینکه پس از برجام قراردادهای بسیار خوبی در صنعت حمل‌ونقل هوایی کشور بسته شد و شرکت‌های خصوصی مانند زاگرس‌ایر، ایرتور، قشم‌ایر و اسمان قرارداد و تفاهم‌نامه‌هایی برای خرید هواپیما بستند، اظهار کرد: با تمام این موفقیت‌ها ممکن است مشکلاتی بر سر راه باشد اما باید آرام آرام به سوی توسعه ناوگان هوایی کشوری، ورود فناوری‌ها، آموزش و ... گام برداریم.

مدیر روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: خوشبختانه تغییر نگاه دولت و مجلس برای توسعه و رشد صنعت هوانوردی بسیار کارساز بود اما برای ادامه این مسیر کمک رسانه‌ها را می‌طلبد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.