| کد خبر: 145908 |

◄ آژانس‌های هواپیمایی تعلیق شده همچنان ادامه کار می‌دهند/ صدور بلیت‌های تقلبی در آژانس‌ها

اکنون با نزدیک شدن به پایان تعطیلات تابستانی بسیاری از خانواده برای استفاده از فرصت باقی مانده به فکر یک سفر چند روزه هستند و برای رزرو تورها به آژانس‌های هواپیمایی مراجعه می‌کنند.

تین نیوز

چندی پیش سازمان هواپیمایی کشوری از لغو مجوز 36 دفتر و تعلیق 47 شرکت خدمات مسافرت هوایی در سال جاری خبر داد، این در حالی است که اکنون تعدادی از این شرکت‌ها همچنان به کار خود ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، شخصی به نام مرتضی چراغی با پایگاه خبری تین‌نیوز تماس گرفت و از تخلف یک آژانس هواپیمایی خبرداد و گفت: چند روز گذشته بنده برای رزرو تور 3 روزه مشهد به سایت آژانس هواپیمایی «پاییز صحرا» مراجعه و از طریق آنلاین اقدام به رزو هتل و بلیت هواپیما کردم.

وی در این باره ادامه داد: این آژانس هواپیمایی برای 7 بلیت رفت هواپیمایی زاگرس و 3 روز اقامت در هتل تام مشهد مبلغ 2 میلیون 800 هزار تومان را دریافت کرد و بلیت هواپیما را از طریق پست ارسال کردند.

چراغی با بیان اینکه تاریخ  بلیت پرواز ما برای روز  شنبه(96/6/11) صادر شده بود، تصریح کرد: ما پس از مراجعه به فرودگاه متوجه شدیم که بلیت‌های صادر شده تقلبی است و بنده مجددا ناچار به تهیه بلیت در فرودگاه شدم.

وی افزود: پس از ورود به مشهد به هتلی که توسط آژانس هواپیمایی «پاییز صحرا» رزرو شده بود رفتیم اما در آنجا متوجه شدیم هتلی رزرو نشده است پس از بارها تماس با این آژانس به ما اعلام کردند به هتل دیگری بروید و در آنجا برای شما مجددا اتاق رزرو کرده‌ایم. اما پس از مراجعه به آن هتل مشخص شد که با این هتل نیز هماهنگی صورت نگرفته است.

چراغی با اشاره به اینکه به همراه خانواده و پدر و مادر سالخورده خود از 8 صبح تا انتهای شب در مشهد معطل شدم، ابراز کرد: به ما اعلام کردند که شما به آن هتل تعهد بدهید که اگر آژانس هواپیمایی مبلغ هزینه را پرداخت نکرد خود شما این هزینه را باید پرداخت کنید.

این مسافر اظهار داشت: بسیاری از خانواده‌های دیگر در همان روز با تخلف این آژانس هواپیمایی مواجه و همانند ما در مشهد سرگردان شده بودنند.

وی گفت: بنده از این آژانس هواپیمایی به کلانتری شکایت کرده‌ام اما پس از چند روز پیگیری هنوز این آژانس هزینه را بازنگردانده است.

در همین راستا خبرنگار تین‌نیوز برای پیگیری این موضوع با هتل تام در مشهد تماس گرفت و مدیران هتل این موضوع را تائید کردند.

یکی از کارمندان هتل در گفت‌وگو با تین‌نیوز عنوان کرد: در سه روز اخیر تعداد بسیار زیادی از مسافران به این هتل مراجعه و اعلام کردند که توسط آژانس هواپیمایی پاییز صحرا در این هتل برایشان جا رزرو شده است.

وی ادامه داد: این آژانس هواپیمایی مبلغ زیادی به این هتل بدهکار است به همین جهت مدتی است که با آنها قطع ارتباط کرده‌ایم.

بر اساس گفته او؛ این آژانس هواپیمایی متخلف هیچگونه معرفی نامه‌ای برای مسافران برای مراجعه به این هتل صادر نکرده بود و مسافران بی اطلاع از این موضوع به این هتل می‌آمدند و ما نیز به علت بدهی این آژانس نمی‌توانستیم این مسافران را پذیرش کنیم.

به منظور پیگیری این مسئله خبرنگار این شبکه خبری، در تماسی که با سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری داشت؛ جعفرزاده در توضیح این مسئله گفت: این آژانس هواپیمایی اکنون تعلیق است و اجازه هیچگونه فعالیتی را ندارد.

در حالی سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق این آژانس‌های هواپیمایی خبرداد که اکنون این آژانس در حال فعالیت است و همچنان به مسافران تور رزرو می‌کند.

خبرنگار تین‌نیوز با این آژانس هواپیمایی تماس گرفت ولی این آژانس هر گونه تخلفی را انکار می‌کند.

به گزارش تین‌نیوز، بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری از ابتدای فروردین ماه تا اواسط مردادماه امسال، رسیدگی به 403 مورد شکایات صورت گرفته و از طریق سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری از شرکت‌های هواپیمایی و 281 شکایت از دفاتر خدمات مسافرت هوایی رسیدگی و اقدامات لازم صورت گرفته است.

photo_2017-09-06_11-59-51

photo_2017-09-06_12-34-09

photo_2017-09-06_12-00-07

photo_2017-09-06_12-00-34

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • آزاده فراهانی 0 0

    بنده هم یکی از مالباختگان هستم.مبلغ۴میلیون و ۴۰هزارتومان آژانس پاییز صحرادز تاریخ ۹۶/۶/۲۸به مدت دوشب از بنده گرفت ولی فقط پرواز رفت رو داشتیم ویک روز کامل در مشهد سر گردان بودیم.باهزینه خودم نزدیک به ۳میلیون و خورده ای دوباره هتل و بلیط برگشت گرفتن.البته دنبال شکایت هستم