| کد خبر: 67851 |

تغییر سهمیه سوخت خودروهای عمومی تا اطلاع ثانوی منتفی شد

تین نیوز | سخنگوی کارگروه سامانه نظارت و پایش هوشمند با تأکید بر اینکه سهمیه پایه خودروهای عمومی تا اطلاع ثانوی تغییر نمی‌کند، گفت: هرگونه تغییر سهمیه سوخت باید توسط کارگروه اعمال شود و هیچ‌کدام از ارگان‌های ذی‌ربط نمی‌توانند در این زمینه رأساً اقدام کنند.
 

شهرام آدم‌نژاد اظهار کرد: تا زمانی که نتوانیم به مستندسازی سهمیه ناوگان درون‌شهری و برون‌شهری استناد کنیم، سهمیه پایه خودروهای عمومی به قوت خودش باقی است و تغییر نمی‌کند.

وی با بیان "نقطه ایده‌آل تخصیص سهمیه سوخت بر اساس پیمایش این است که مطابق عملکرد به خودروهای عمومی سوخت بدهیم" تصریح کرد: بخشی از ناوگان عمومی حمل‌ونقل اسناد حمل ندارند و با توجه به اینکه معیاری برای سنجش تردد این خودروها در دست نیست از این رو تا زمانی که این اتفاق (اسناد تردد) بیفتد همچنان سهمیه پایه را تخصیص می‌دهیم.

وی با تأکید بر اینکه سهمیه پایه تا پایان شهریور سال آینده به خودروهای عمومی اختصاص می‌یابد، تصریح کرد: یکی از الزامات تخصیص سهمیه سوخت خودروهای عمومی تجهیز آنها به سامانه GPS است، در این راستا تا پایان مهرماه سال آینده تمام این خودروها باید به این سامانه مجهز شوند.

وی با اعلام "حدود 806هزار خودروی عمومی در کشور داریم" گفت:‌ حدود 100هزار خودرو در بخش معادن و 700هزار خودروی دیگر در حمل‌ونقل عمومی هستند که باید نسبت به تجهیز آنها به سامانه GPS اقدام شود.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه کارگروه سامانه نظارت و پایش هوشمند سوخت متشکل از نماینده‌های وزارتخانه‌های راه، نفت و کشور است، گفت: هرگونه تغییر سهمیه خودروهای عمومی تنها توسط کارگروه اعمال می‌شود و هیچ‌کدام از سازمان‌ها و ارگان‌های ذی‌ربط نمی‌توانند در این زمینه رأساً اقدام کنند.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.