| کد خبر: 170311 |

◄ قانونی شدن کرایه حمل بر اساس تن‌کیلومتر یک فرایند زمان‌بر است

سازمان راهداری به‌طور جد پیگیر مطالبات رانندگان است. داریوش امانی، معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری با اعلام این خبر گفت: پاسخگویی به آن دسته از مطالبات رانندگان که برعهده سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوده به جد پیگیری شده و ابلاغیه‌ها به‌طور هم‌زمان در تمامی استان‌های سراسر کشور در دست اجرا قرارگرفته است.

تین نیوز

سازمان راهداری به‌طور جدی پیگیر مطالبات رانندگان است.

داریوش امانی، معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری با اعلام این خبر گفت: پاسخگویی به آن دسته از مطالبات رانندگان که برعهده سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوده به جد پیگیری شده و ابلاغیه‌ها به‌طور هم‌زمان در تمامی استان‌های سراسر کشور در دست اجرا قرارگرفته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امانی گفت: به‌منظور محاسبه کرایه حمل براساس تن‌کیلومتر و فراهم شدن رضایت رانندگان پروژه‌‌ای در دو فاز تعریف‌شده که علی‌رغم زمان‌بر بودن آن، کارشناسان با تمام توان درحال تکمیل پروژه در اسرع وقت هستند.

او افزود: یکی از مطالبات رانندگان، محاسبه کرایه حمل براساس تن‌کیلومتر بوده که با توجه به اهمیت موضوع و پیچیدگی‌ محاسبات برای تعیین شاخص‌های متعدد همچون نوع جاده‌ها، محل‌های بارگیری، نوع بارگیر‌ها و سایر شاخص‌ها یک فرایند زمان‌بر است.

امانی گفت: امیدواریم با عملیاتی شدن بیمه تکمیلی رانندگان و همسرانشان که مسئولیت پیگیری این مهم برعهده کانون انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل کالا قرار دارد بتوانیم رضایت این قشر زحمت‌کش جامعه را فراهم کنیم.

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: پس از مشخص‌ شدن اطلاعات هر یک از شاخص‌ها در فرمول مشخصی قرار می‌گیرد سپس با یکدیگر تطابق داده می‌شوند تا کرایه حمل بار به‌وسیله هر نوع کشنده یا کامیون با هر نوع بار در هر یک از جاده‌ها اعم از دشت، کوهپایه و کوهستانی مشخص شود.

این مقام مسئول در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای یادآور شد: به‌طور کل این اقدام به‌منظور سهولت و افزایش دقت در تعیین کرایه‌ها در دو فاز تعریف‌شده که در فاز نخست، عوامل تأثیرگذار در تن‌کیلومتر تعیین می‌شود و فاز دوم این طرح نیز مربوط به تعیین کرایه دقیق هر مسیر به‌صورت نرم‌افزاری است که با توجه به اهمیت آماده‌سازی زیرساخت‌های نرم‌افزاری، پروژه‌‌ای زمان‌بر است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.