| کد خبر: 170207 |

با پیگیری راهداری و حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد؛

◄ توزیع لاستیک با قیمت مصوب بین رانندگان استان فارس

در پی اعلام توزیع منصفانه لاستیک و جلوگیری از افزایش قیمت آن در فارس، توزیع لاستیک باقیمت مصوب ستاد تنظیم بازار و ابلاغ‌شده به کانون انجمن‌های صنفی آغاز شد.

تین نیوز

در پی اعلام توزیع منصفانه لاستیک و جلوگیری از افزایش قیمت آن در فارس، توزیع لاستیک باقیمت مصوب ستاد تنظیم بازار و ابلاغ‌شده به کانون انجمن‌های صنفی آغاز شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس، علیرضا سیاه‌پور با بیان مطالب فوق گفت: تا پایان روز ۲۷ تیرماه حواله ۱۰۷۰ حلقه لاستیک صادرشده و رانندگان عزیز جهت تحویل لاستیک به عاملین مجاز معرفی‌شده از سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه و لاستیک را باقیمت‌های مصوب خریداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس در خصوص اقلام لاستیک‌های توزیعی تصریح کرد: لاستیک‌ها از برند Blacklion، پیروزی و دنا است و هیچ گونه نگرانی در خصوص عرضه لاستیک و روغن وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین اعم از باری و مسافری برای رانندگان و مالکان این بخش وجود ندارد.

وی تاکید کرد: با پیگیری انجمن صنفی روغن موتور باکیفیت و حدود ۳۰‌درصد زیر قیمت بازار توسط انجمن صنفی رانندگان در پایانه بار شیراز به رانندگان  عرضه می‌شود و این موضوع با استقبال رانندگان مواجه و سبب احساس رضایتمندی در بین رانندگان شده است.

سیاه‌پور همچنین افزود: اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس آمادگی کامل دارد نسبت به رسیدگی موثر به مطالبات رانندگان و پاسخگویی به مشکلات آن‌ها اقدام کند و رفع مسائل آن‌ها را خارج از نوبت رسیدگی می‌کند.

وی افزود: برنامه‌ریزی در راستای استفاده از تولیدات داخلی (به خصوص کارخانه دنا) در تولید و جبران کمبود لاستیک در سطح استان، برنامه‌ریزی در راستای توزیع لاستیک به مالکین ناوگان باری توسط نمایندگان فروش تنها از طریق حواله‌های صادره توسط این اداره‌کل (یک هفته اول آغاز هر پارت) و به قیمت مصوب توسط سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولید کننده  و... از جمله اقدامات این اداره‌کل در این بخش است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • درذی و بي عرضه گی و عقب ماندگی 0 0

    اگر الباقی قيمت های لاستيک و پلاستيک موجود در بازارهای فعال همگی غير مصوب و فاقد حواله بوده و هستند ، کار انسانی و مسئولانه حقيقی همين است که اگر به اندازه اکثر کشورها تمامی اجناس و کالاهای عمومی بطور سراسری مصوب و حواله و فاکتور دار رسمی باشند درست مثل ساعت رسمی کشور در تمام نقاط داخلی مرز و بوم. اما بدلیل شدت بی عرضه گی و درذی و فساد مرسوم آشکار و رايج و مرسوم! همه چيز ، حتی تا دو تا کوچه کنار هم محتملاً و معمولاً قيمت يکسان و مثبوت و مصوب و رسمی ندارند!