| کد خبر: 170076 |

◄ بررسی طرح ساماندهی ورودی یاسوج

نشست بررسی و مطالعه فاز اول طرح ساماندهی ورودی شهر یاسوج برگزار شد.

تین نیوز

نشست بررسی و مطالعه فاز اول طرح ساماندهی ورودی شهر یاسوج با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار بویراحمد، جانشین فرمانده پلیس‌راه استان، مشاورین طرح، مدیرکل و معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به میزبانی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد، علی خوان‌پایه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورودی شهر یاسوج در فصل بارندگی به دلیل نامناسب بودن و کمی‌عرضی معبر با مشکل مواجه می‌شود و ازنظر زیبایی شهری چهره مناسبی برای ورودی پایتخت طبیعت ندارد ضمن اینکه با توجه به ترافیک موجود جوابگوی تردد وسایل نقلیه نیست.

جهت رفع مشکل در بازدیدی که با حضور معاون عمرانی استانداری، مدیرکل و معاونین راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و فرماندار شهرستان از محل موردنظر انجام شد به این جمع‌بندی رسیدند که تعریض باند و آبروها می‌تواند راه‌حل مشکل ورودی شهر یاسوج ازنظر ایمنی و کنترل ترافیک و زیبایی ورودی شهر را حل نماید.

در این نشست مقرر شد به‌محض تکمیل اطلاعات و انجام فاز دوم مطالعات، طرح با قید فوریت به مرحله اجرا برسد. یکی از مشکلاتی در این نشست مطرح گردید بحث معارضات اجتماعی، تاسیسات آب و برق و گاز بود که با قول مساعد فرماندار شهرستان بویراحمد در آینده نزدیک این مشکلات هم مرتفع می‌شود.

خوان‌پایه افزود: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این طرح باشیم و ما به‌عنوان خدمتگزاران مردم تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

که این طرح به‌منظور ساماندهی ورودی شهر یاسوج حدفاصل پلیس‌راه قدیم و جدید در راستای تعریض باند و تعمیر باند کناری در 2 فاز مطالعه می‌شود و موضوع نشست امروز مطالعه فاز اول طرح بود که در آینده نزدیک مطالعه فاز 2 این طرح هم به اتمام می‌رسد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.